کد خبر: 111783|12:48 - 1397/06/27
نسخه چاپی

کارگاه‌ جامع آموزشی والدین پایه اول دوره‌ی ابتدایی در گیلان غرب برگزار شد+تصاویر

کارگاه‌ جامع  آموزشی والدین پایه اول دوره‌ی ابتدایی در گیلان غرب برگزار شد+تصاویر
مطلع الفجر:کارگاه‌ آموزشی والدین پایه اول دوره‌ی ابتدایی به منظور آشنایی والدین دانش آموزان پایه اول با برنامه درسی و شیوه‌های ارزشیابی در گیلانغرب برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر،در این کارگاه آموزشی که با حضور  والدین دانش اموزان پایه اول برگزار شد  رییس آموزش و پرورش گیلانغرب اظهار داشت:کارگاه‌های گسترده آموزشی والدین پایه اول دوره‌ی ابتدایی در شهرستان‌، جهت آشنایی والدین دانش آموزان پایه اول با برنامه درسی و شیوه‌های ارزشیابی و همکاری و هماهنگی بین خانه و مدرسه برگزار شده است .

 عطا پرویز با اشاره به اینکه خانواده نخستین نهاد اجتماعی است که تامین کننده نیاز‌های روانی و جسمانی افراد است ابراز داشت:  حقیقتاً خانه و مدرسه دو نماد اصلی تعلیم و تربیت در جامعه هستند که زیر بنای فکری و زندگی اجتماعی نسل امیدوار انقلاب را تشکیل می‌دهند.
وی گفت: مهیا نمودن دانش‌آموزان برای فردای ایران اسلامی و شکل دهی به جامعه‌ی موفق اولویتی است که باید با تمام توان خود در رسیدن به آن تلاش کنیم و سعی کنیم در راه دانایی و توانایی دانش آموزان‌مان نهایت کوشش خویش را به کار بریم.

پرویز با تاکید بر تداوم ارتباط پر رنگ والدین و مدرسه  یاد آور شد :والدین پل ارتباطی بین مدرسه و دانش آموز و حلقه واصله تعالی تعلیم و تربیت  در شاکله آموزش و پرورش هستند /در روند آموزشی به خط مشی معمولی معلمین دانش آموزان احترام بگذارید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد