سرویس: ویژه نامه دفاع مقدسکد خبر: 111779|08:07 - 1397/06/27
نسخه چاپی

مسول گروه جهادی منتظران المهدی (عج ) گیلانغرب:

درفعالیتهای جهادی باید معامله ات با خدا باشد /گروه جهادی منتظران المهدی (عج)افتخار خدمت 7 ساله دارد + تصاویر

 درفعالیتهای جهادی  باید معامله ات با خدا باشد /گروه جهادی منتظران المهدی (عج)افتخار خدمت 7 ساله دارد + تصاویر
مطلع الفجر: مسول گروه جهادی منتظران المهدی (عج ) گفت :حقیقتا باید چنین عنوان کرد که هر جهدی جهاد نیست، آنگاه که تلاشی مضاعف در برابر دشمنی مشخص صورت بگیرد......

 مسول گروه جهادی منتظران المهدی (عج )در گفتگویی صمیمانه باخبرنگار مطلع الفجرضمن تسلیت ایام حزن و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و  تشریح ابعاد فعالیتهای جهادی  منتظران المهدی (عج ) در گیلانغرب اظهار داشت : حقیقتا باید چنین عنوان کرد که  هر جهدی جهاد نیست، آنگاه که تلاشی مضاعف در برابر دشمنی مشخص صورت بگیرد، جهاد اتفاق افتاده و لازمه این کار دارا بودن از یک روحیه حسینی است روح که بلند شود گام هایش نیز به اندازه  قامتش خواهد شد.


ایوب الهی که خود نیز از جهادگران بی ادها و فعال شهرستان است به ماهیت یک کار جهادی و خدایی اشاره کرد و ابراز نمود :حال وقتی گروهی عزم چنین حرکت زیبایی می کنند و این روحیه حسینی آنان را با خود می برد تا دور دست ترین نقاط محروم تا آنجا که دیگر نه وسیله نقلیه ای می گذرد و نه خبری از هیاهوی زندگی شهری است، تنها هیاهوی موجود بازی کودکان معصوم و بی آلایش در کوچه پس کوچه های روستاست هم آنجا که جاده های خاکی، با دیوارهای کاه گلی خانه ها هم رنگ اند، آنجا که مردم روستا خاکی برخورد می کنند و تو باید خاکی تر از هر زمان دیگر بساط سفارت خودت را در آن منطقه به پا کنی، سفارتی برای کار و تلاش.


وی افزود:اگر کارهایی که در اردو جهادی انجام می دهی تو را به سمت سازندگی بکشاند جهاد کرده ای و گرنه باید به آن صرفا عنوان تلاش بدهی و چه فاصله ای است بین تلاش و جهاد!


مسول شورای جهادگران سپاه ناحیه گیلان غرب یاد آور شد :حقایا ذکر این مطلب لازم است که باید سازندگی کنی دو مکان را ابتدا درونت و سپس منطقه را و در برابر این دو دشمنی است که در نگاه اول می بینی  سخت چنبره انداخته و به تو امکان ورود نمی دهد، دشمن درونت نفس توست و دشمن منطقه محرومیت، که هر دو چهارشانه و بلند قامت اند اما دستان مهربان مردم منطقه تو را توان می بخشند که قدم قدم پیش بروی و پیروز شوی و این راه مجرب است؛ چرا که انسان های زیادی این مسیر را رفته اند و آمدشان با پیروزی بوده است.


الهی  در ادامه گفتگوی صمیمانه خود گفت :گروه جهادی منتظران المهدی (عج) سپاه ناحیه گیلان غرب هم از همین جنس اند که همه اعضای خواهر و برادرش پزشک، طلبه،دانشجو وجوانان انقلابی هستند 7 سال است که فعالیت جهادی خود را در قالب کارهایی عمرانی، فرهنگی پزشکی، آموزشی در روستاهای محروم شهرستان گیلان غرب ، آغاز کرده اند.

به گزارش مطلع الفجر ،گروه های جهادی در راستای خدمات رسانی، محرومیت زدایی و سازندگی در عرصه های عمرانی،ساخت و تکمیل خانه محرومین، سلامت و بهداشت، کشاورزی و مشاوره به کشاورزان در قالب طرح همگام با کشاورز، طرح عملی کردن کشاورزی، طرح های بیولوژیک مبارزه با آفات درختان جنگلی و باغات میوه به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
 شهرستان گیلانغرب  درغرب استان کرمانشاه  با 72 هزار نفر جمعیت در دو بخش  مرکزی و گواور  یکی از محروم ترین شهرستانهای استان کرماناشه با حد اقل بسترهای پایدار اشتغالزایی است که همواره نیازمند توجه و کمکهای گروههای جهادی است .
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد