سرویس: عکسکد خبر: 111777|14:13 - 1397/06/26
نسخه چاپی

تصویری، توصیفی؛

آغازبا صلابت رزمایش رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسوال الله2 در گیلانغرب+ تصاویر

آغازبا صلابت  رزمایش  رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسوال الله2  در گیلانغرب+ تصاویر
مطلع الفجر: از ساعاتی قبل شاهد آغازبا صلابت رزمایش رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسوال الله2 در گیلانغرب هستیم.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ، صبح امروز  رزمایش نمایش اقتدار عاشورایی در شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

در آیین آغازین این رزمایش بزرگ که با حضور امام جمعه ، مسئولان شهرستالن و اقشار مختلف بسیج  همراه بود فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب با اهداف و چشم اندازهای اجرای این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: این رزمایش با هدف حفظ آمادگی و ایجاد هم‌افزایی در تمام رده های بسیج بر گردان های بیت المقدس و امام حسین به استعداد چندین گردان در سطح شهر و منطقه عمومی گیلانغرب یادمان عملیات مطلع فجر برگزار می شود .
این رزمایش در موقعیت حساس تاریخی و با هدف تقویت روح حمایت مردم از انقلاب و نظام و اثبات این حقیقت برگزار می‌ شود.

 محمدی گفت: مایوس کردن دشمن از تغییر در نظام، تقویت روحیه دفاع کننده بسیج و تقویت انسجام ملی از اهداف دیگر این رزمایش است.

وی یاد آور شد :همزمان رزمایش خدمت رسانی در قالب گروههای جهادی ، بسیج مهندسین ، کشاورزی، صنعت ، پیشکسوتان ، و دانش آموزی و... به مناطق محروم نیز اجرا خواهد شد.

* اقتدار نظام اسلامی باید به گونه‌ای باشد که دشمن همواره از رویارویی با او واهمه داشته باشد
در میدان صبحگاه سپاه و محل تجمع نیروهای شرکت کننده در رزمایش  امام جمعه گیلانغرب نیز با تاکید بر حفظ توان دفاعی و رزمی  اظهار داشت: نیرو ، توان  و اقتدار نظام اسلامی باید به گونه‌ای باشد که دشمن همواره از رویارویی  با وی واهمه داشته باشد همچنان که امروز استکبار از اقتدار نیروهای مسلح ما و از ملت ما واهمه دارد.
 حجت الاسلام خاص  امیری به جایگاه  قوه معرفتی، بصیرتی و ایمانی نیروهای بسیج اشاره کرد و افزود:  حقیقتاً تقویت روحیه ایمان در کنار اقتدار عامل مهم ایستادگی ملت ما در هشت سال دفاع مقدس بود و جنگ نظامی را  با دفاعی جانانانه تحمل کردیم

امام جمعه  گیلانغرب به تشریح  جنگ اقتصادی و خصمانه امروز دشمن علیه ملت ایران پرداخت و ابراز داشت:عداوت دشمن علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران که دارای نظامی برگرفته از اسلام هستند بی پایان است وما اکنون نیز به تاسی از ایستادگی و آزادگی دینمان ،جنگ اقتصادی را با صلابت پشت سر خواهیم گذاشت و همچنان اقتدار دفاع مقدس را حفظ و تکرار  خواهیم کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد