کد خبر: 111759|13:55 - 1397/06/04
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه گیلانغرب در روز کارمند:

وجود فساد ولو در حد کم زیبنده نظام اسلامی نیست / مسئولین باید برای ریشه کنی فساد ازاطرافیان و زیرمجموعه خود آغاز کنند+ تصاویر

وجود فساد ولو در حد کم زیبنده نظام اسلامی نیست / مسئولین باید برای ریشه کنی فساد ازاطرافیان و زیرمجموعه خود آغاز کنند+ تصاویر
مطلع الفجر :مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه گیلانغرب گفت: با اینکه در کشور ما فساد سیستمی وجود ندارد اما فساد در همین اندازه موجود هم زیبنده نظام اسلامی و عدالت ایمانی نیست .

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ، به مناسبت روز کارمند و با حضوربسیجیان کارمند گیلانغرب  و برخی از مسئولین سطح شهرستان مراسمی در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی برگزار شد.


 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب با بیان آیات قرآن و روایات در مورد امر به معروف و نهی از منکر مهمترین بخش این فریضه الهی را امر به معروف و نهی از منکر اجتماعی و سیاسی مطالبه و انتقاد و اعتراض قانونی به مسئولین قوای سه گانه و زیرمجموعه آنها دانست .
وی اظهار داشت: با اینکه در کشور ما فساد سیستمی وجود ندارد اما فساد در همین اندازه موجود هم زیبندهنظام اسلامی و عدالت ایمانی نیست و مسئولین باید برای ریشه کنی فساد از اطرافیان و زیرمجموعه خود آغاز نموده و نظام اسلامی رابطه مبارزه با فساد و ناکارآمدی را هم در دولت و هم در مجلس و قوه قضاییه رابه عنوان دستگاه های نظارتی و اداری که در صورت همت جدی و برخورد قاطع فساد و اشرافی‌گری و ناکارآمدی ریشه کن خواهد شد.


حجت الاسلام و المسلمین محمدی ابراز داشت: مقام معظم رهبری نیز بارها مبارزه جدی با فساد در  میان دفتر و اطرافیان خود ایشان و سایر بخشهای دولتی و غیردولتی تاکید نمودند.
 در ابتدای این مراسم که به همت حوزه بسیج کارمندی سپاه گیلانغرب برگزار شد فرمانده این حوزه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و تبریک روز کارمند سخنانی را ایراد نمود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد