کد خبر: 111758|12:40 - 1397/06/08
نسخه چاپی

تصویری، توصیفی؛

واقعه غدیر خم در گیلانغرب بازسازی شد+تصاویر

واقعه غدیر خم در گیلانغرب بازسازی شد+تصاویر
مطلع الفجر:مصادف با فرارسیدن 18 ذی الحجه، واقعه غدیرخم با حضور هزاران نفراز مردم مومن گیلانغرب بازسازی شد.

 به گزارش  خبر نگار مطلع الفجر ،صبح امروز  آیین با شکوه  و نمادین بازسازی واقعه غدیرخم با شرکت  پرشور مردم در روبرو بیمالرستان الزهرا .س. شهرستان گیلانغرب برگزار و جلوه های زیبایی از ارادت و دلدادگی به امام علی و اهل بیت (ع) به نمایش گذاشته شد.

 در این مراسم معنوی معنوی که با بکارگیری 100 بازیگر عادی از مردم و جمعی از بازیگران گروه نمایشی مسافر برگزار شد امام جمعه شهرستان گیلانغرب در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر  ضمن گرامی داشت عید با شکوه غدیر اظهار داشت :به واسطه حضرت امام علی (ع)خداوند دین اسلام را دین کامل و اتمام نعمت عنوان  میکند .

حجت الاسلام  خاص امیری  گفت : به راستی که حرکت پیامبر(ص) در روز غدیر در معرفی امام علی (ع) به جانشینی خود و امامت امت، علاوه بر اجرای فرمان الهی و اهمیت دینی آن، حرکت سیاسی تاثیرگذاری نیز بود.


 سرگرد  پاسدار محمد جواد نجفی  جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب نیز  در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر اظهار داشت :بازسازی واقعه غدیر یکی از بهترین برنامه ها در سطح سپاه و بسیج می باشد که بازسازی یک واقعه تاریخی- مذهبی است و مهمترین پیام غدیر ایجاد بصیرت ودادن قدرت تحلیل به مردم است تا با درس گرفتن از واقعه غدیر اجازه تکرار حاکمیت نااهلان و نامحرمان بر جوامع اسلامی داده نشود.

 وی تصریح کرد :در شرایط فعلی کشور با ایجاد بصیرت و عمق معنویت در توده های مردم اجازه عملیاتی نمودن کینه دشمنان نسبت به حاکمیت ولایت فقیه داده نشود.

تیمور ایمانیان مدیر گروه نمایشی مسافر با آموزش و بکار  یک هفته ای 100 بازیگر کار نمایش و بازسازی این واقعه معنوی و بزرگ را در گیلانغرب با کمک سپاه ناحیه گیلانغرب  اجرایی کرد .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد