کد خبر: 111736|08:59 - 1397/05/22
نسخه چاپی

از ترویج یک اقدام ناثواب تا غصب اموال بیت المال در مزارستان طاقیل+ تصویر

از ترویج یک اقدام ناثواب تا غصب اموال بیت المال در مزارستان طاقیل+ تصویر
مطلع الفجر:در سالهای اخیر و به دنیال ترویج یک اقدام غیر اخلاقی و ناثواب برخی خودخواهانه اقدام به غصب قطه های بزرگی از مزالرستان طاقیل به شکل اختصاصی نموده اند.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،سالهاست مزارستان طاقیل در گیلانغرب آرامگاه  اموات در شهر، بخش و روستاهای اقماری گیلانغرب بوده و هر گاه میتی چشم از دنیا فرو می بندد و به سوی عالم باقی میشتابد، بازماندگاه  بر حسب روال عرفی و دینی اقدام به اجرای احکام خاصه میکنند و نهایتا در مقیاس و مساحت محدودی انرا به خاک میسپارند و بدین حالت مزارستان طاقیل به محل ارام گرفتن اموات رحمت الله علیهم کل درگذشتگان عموم شهرستان بدل شده بود.

اما مع الاسف.....
در سالهای اخیر در سایه شیوه و ترویج روالی نامتعارف و نا ثوابی برخی خودخواهانه و حریصانه  به نوعی اقدام به غصب زمین محدود حیطه بندی شده مزارستان #طاقیل کرده اند.

به دنبال این #غصب بدور ازاخلاق  ازسوی برخی متنفذین در برخی اضلاع مزارستان در پی محدوده بندی ،جدول گذاری ،بتون کاری و یا سایبان کاری به عنوان مدوده اختصاصی برخی قطعات ،فضا به انتها رسیده و #مردم_عادی برای دفن اموات با #مشکل روبرو هستند .

در واکاوی و تحلیل موضوع دو بعد محتمل است یا اینکه  زمین مزارستان  #خاصه متعلق به  شهرداریست و باید مردم  در استفاده از فضای آن تابع مقر ات معمول و قانونی باشند و یا اینکه زمین حکم #وقفی به اموال عمومی دارد و در  ان صورت  چنانچه عده ای با سو استفاده از موقعیت و نفوذ خود اقدام به غصب زمین(قطعه بندی اختصاصی) مزارستان کنند.

شکل گیری روال موصوف در حکم غصب و خسارت به #اموال_عمومی است و چنانچه متعرضین به قانون تمکین ننمایند و خودخواهانه حقوق عمومی را مورد #تعرض قرار دهند بی شک
 #دادستانی_محترم و عدالت پیشه شهرستان مجال چنین سنت افرینی ناثوابی را به فرصت طلبان نخواهد داد .
رسانه مطلع الفجر به نمایندگی از #افکار_عمومی و البه به دنبال در خواستهای مکرر شهروندان عزیز از #شهردار محترم و در راس این مطالبه از #دادستان_محترم استدعادارد  روند تملک و استفاده از فضای  مزارستان را در روالی قانونی تعریف نموده و متولی انرا قانونمندانه مشخص نمایند و به منظور تنویر افکار عمومی و جلو گیری از هرگونه تداوم نامتعارف موجوددر استفاده و قطعه بندی اختصاصی ،چهارچوبه جدید و قانونمند را اطلاع رسانی نمایند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد