کد خبر: 111735|11:54 - 1397/05/21
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

پیروزی واقعی همواره در سایه مقاومت وقیام در راه خدا محقق می شود/ حرکت در مسیر ولایت ، رمز بقای نظام اسلامی است

پیروزی واقعی همواره در سایه مقاومت وقیام در راه خدا محقق می شود/ حرکت در مسیر ولایت ، رمز بقای نظام اسلامی است
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب در یادواره شهدای شهرک سراب گفت :مقاومت ، قیام و حرکت در راه خدا و دفاع از دین اسلام ، نصرت الهی و تحقق وعده خداوند را به همراه دارد .

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری  در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای 19 مرداد 62 گیلانغرب افزود: امروز دشمن به سمت ولایت هجوم آورده است و از این رو باید بیش از گذشته هوشیار بود تا انقلاب همچنان مسیر خطیر را تا پیوستن به انقلاب جهانی امام عصر (عج) طی کند و به فضل خداوند این چنین نیز خواهد شد.
وی بیان کرد: ایستادگی ، قیام و حرکت در راه خدا و دفاع از دین اسلام ، نصرت الهی و تحقق وعده خداوند را به همراه دارد و این مهم در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی نمود عینی یافته است.
امام جمعه گیلانغرب همچنین با اشاره به سالگرد رحلت حجت الاسلام فتح الله عسکری امام جمعه فقید شهرستان گیلانغرب در21 مرداد سال 79 ، اضافه کرد که حضور دلگرم کننده ایشان در بین رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ، شجاعت ، خطابه های شیوا و پیشتازی در همه امور از ویژگی های بارز این روحانی برجسته بود.
خاص امیری گفت: مرحوم عسکری از شاگردان مکتب امام خمینی (ره) و به مدت 18 سال امامت جمعه شهرستان گیلانغرب را عهده دار بود که در 21 مرداد 79 به علت عارضه قلبی به رحمت ایزدی پیوست.
19 مرداد سال 62 ، به روز خونین گیلانغرب نامگذاری شده است که نیروهای رژیم بعث عراق در جریان جنگ تحمیلی با بمباران زیاد ، 150 تن از شهروندان مظلوم و بی دفاع این شهر را شهید کردند.
شهرستان گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه در دوران دفاع مقدس 750 شهید ، 2 هزار و 250 جانباز و 141 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
همچنین پنج هزار و 800 شهید مهاجر نیز از سراسر میهن اسلامیمان در هشت سال جنگ تحمیلی در نقاط عملیاتی این شهرستان به دیار حق شتافتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد