کد خبر: 111732|18:36 - 1397/05/19
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب ؛

ترامپ روند دیپلماسی را به چالش کشید ،رمز پیروزی در مقاومت است/اقتصاد ما نیازمند جراحی بدست متخصصی متعهد و ماهر است

ترامپ روند دیپلماسی را به چالش کشید ،رمز پیروزی در مقاومت است/اقتصاد ما نیازمند جراحی بدست متخصصی متعهد و ماهر است
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب ایستادگی و مقاومت را مایه عزت و اقتدار خواند و گفت :ترامپ روند دیپلماسی را به چالش کشید،رمز پیروزی در مقاومت و ایتسادگی است.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ، حجت الاسلام و المسلمین خاص امیری در خطبه های نماز جمعه گیلانغرب  بر ضرورت مقاومت مومنانه  تاکید و اظهار داشت:تردیدی نیست که نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از سخت ترین قلعه های تاریخی خود را می گذراند و در یک جنگ همه جانبه نظامی فرهنگی سیاسی و اقتصادی در مقابل دنیای کفر و استکبار ایستادگی کرده است و چقدر مردم عزیز ما خوش درخشیدند جنگنده های اهدای غرب به صدام تکریتی وخبیث و کشتار هموطنان و برادران و خواهران و گیلانغرب و ایستادگی مردم عزیزمان در تمام سختی ها نشان دهنده این است.

 خطیب نماز  جمعه گیلانغرب دفاع جانانه ملت ایران مقابل کفر را ستودنی دانشت و افزود:این است که استکبار جهانی در طول این ۴۰ سال دشمنی با ملت بزرگ ایران از هیچ جنایتی دریغ نکرده است اما جواب ملت بزرگ ما به آمریکا این است که هیچ غلطی نمی توانی بکنی.
وی به تعبیر رهبر معظم انقلاب  در خصوص شرایط کنونی کشور  و تقابل دشمنان به شرایط جنگ احزاب در صدر اسلام اشاره داشت و تصریح کرد :همه دنیا پرستان قدرت طلبان جنایتکاران و اهل زوروظلم و طغیان در سرتاسر عالم در رده‌های مختلف اقتدار در مقابل جمهوری اسلامی صف کشیده اند و حمله هم کرده اند و دارند از همه جوانب حمله می‌کنند .

*پیروزی در سایه مقاومت و ایستادگی است

 حجت الاسلام خاص امیری گفت :عین همین قضیه در جنگ احزاب اتفاق افتاد در جنگ احزاب با کندن خندق که توسط سلمان فارسی پیشنهاد داده شد در سال پنجم به طراحی یهودیان و همکاری کفار و مشرکین قریش که امروز باز هم یهودیان با همکاری آمریکا و نوکرانش و آل سعود به جنگ با اسلام ناب محمدی آمده‌اند علت جنگ بنی نضیر از مدینه به دلیل خیانت علیه نظام اسلامی باز می گرددکه منافقان شروع کردند به تضعیف نیروهای مومن و در خندق هم کارشکنی می‌کردند شرایط زندگی برای مسلمانان آنقدر شده که تعابیربه قرآن درباره آن ماجرا بی سابقه است.



وی در ادامه خطبه ها ابراز داشت:پیروزی در سایه مقاومت است ؛جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب دو تا الگو  بنام دیپلماسی و مقاومت را پیشنهاد دادند که نتیجه ۱۲ سال مذاکره و نتیجه فعالیت دیپلماسی فشرده در یک لحظه توسط ترامپ بر باد رفت و هیچ چیزی عاید کشور نشد.

امام جمعه گیلانغرب به مقوله مکقاومت اشاره کرد و ابراز داشت: اما با مقاومت توانستیم عراق و سوریه و لبنان و فلسطین را از لوث داعشیان خبیث و استکبار پاک کنیم استکبار و آل سعود و امارات و غرب در مقابل تعدادی انسان مظلوم بدون امکانات بدون لباس نظامی مانده است.

وی با گذری بر تاریخ اسلام افزود:با ایستادگی امیرالمومنین و شکست عمر بن عبدود سپاه دشمن شکست خورد آنچه امروز مطالبه مردم عزیزمان از خدمتگزاران خود در سه قوه به خصوص مجری و شخص ریاست محترم جمهور می خواهد؛ ریشه و بستر اصلی مشکلات همه اش از تحریم نیست به مسائل درونی کشور برمی‌گردد.

حجت الاسلام خاص امیری ادعان کرد : دشمن قصد دارد بر ضعف اقتصادی موج سواری کنند از ضعف‌هایی بی انضباطی مالی انفعال و کم کاری دولت رانت جویی در لابی گری بخش خصوصی و مصرف گرایی و عدم مدیریت صحیح اقتصاد و خانواده سو استفاده کند .

*اقتصاد ما نیازمند جراحی است

http://www.matlaelfajr.ir/sites/default/files/fullimages/1397/05/19/img_2849.jpg

وی گفت: اقتصاد ما نیاز به جراحی دارد نیازمند یک جراح متخصص و ماهر متعهد و جهادی می باشد یک مدیر باید دارای تقوای الهی عدالت‌محور روحیه جهادی و خدمتگزاری بی‌منت دارای روحیه انقلابی ولایت‌مدار اینقد پذیر و برخورداری از سعه ی صدر مبارزه جدی با فقر و فساد و تبعیض و اشرافی باشد.
خطیب نماز جمعه گیلانغرب افزود: یکی از ریشه های مشکلات اقتصادی فرهنگی اجتماعی و سیاسی کشور کاهش تقوای الهی در بین مسئولین است.

وی ابراز داشت: نیروی درونی است که انسان را از همه آفت‌ها و معاصر می دارد و او را در مقابل لغزش ها محکم و استوار می کند اینکه کسی بتواند به راحتی خیانت به اموال بیت المال بکند رشوه بگیرد کم کاری کند بی توجهی به مشکلات داشته باشد نشان از عدم تقواست.

*تقوا انسانها را در مقابل لغزش و گناه استوار میکند

حجت الاسلام خاص امیری ابراز داشت:تقوا است که انسان را در مقابل این موارد محکم و مقاوم می کند، براساس روایات اهل بیت عصمت و طهارت دنیاطلبی و دلبستگی به آن سر منشأ تمامی لغزش ها و انحرافات است. حضرت علی علیه السلام می فرماید از دنیا بپرهیزید زیرا دام شیطان و جایگاه فساد ایمان است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد