کد خبر: 111690|10:05 - 1397/04/07
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

به گله مندی های مردم در خصوص گرانی ها پاسخ داده شود/بسیاری از مردم نمی توانند نیازهای اقتصادی مقدماتی زندگیشان را تامین کنند + تصاویر

به گله مندی های مردم در خصوص گرانی ها پاسخ داده شود/بسیاری از مردم نمی توانند نیازهای اقتصادی مقدماتی  زندگیشان را تامین کنند + تصاویر
مطلع الفجر:در دیدار رئیس صنعت معدن و تجارت وتعزیرات شهرستان ،امام جمعه گیلانغرب بر حل مشکلات بازار تاکید کرد .

 به گزارش خبرنگار  مطلع الفجر ، صبح امروز در دفتر امام جمعه محترم شهرستان گیلانغرب جلسه ای  با عنوان بررسی وضعیت بازار شهرستان با حضور امام جمعه ،مسئول صنعت و معدن و تجارت شهرستان و تعزیرات تشکیل شد .
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین خاص امیری ، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام به جمله ای از این شهید بزرگوار پرداختند.

وی تصریح کرد :در برهه کنونی خطر انقلاب قدرت‌های بزرگ نیستند بلکه خطر انقلاب این است که انقلابی به وجود آمده باشد و مردم می‌بینند که انقلاب شده اما مسکن ندارند و مقدمات زندگیشان را نمیتوانند فراهم کنند.

امام جمعه گیلانغرب در ادامه به گلایه مندی مردم از وضعیت بازار پرداخت و از تعزیرات صنعت و معدن و تجارت خواست که وضعیت  را به منظور تامین رفاه مردم سرو سامان دهند .

وی ابراز داشت: اکنون گلایه مندی مردم نسبت به قیمت اقلام میوه و تره‌بار و وضعیت مسکن است که باید به جد مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد .

در این رابطه تعزیرات قول مساعد دادند که قیمت اقلام بر روی اجناس درج  و زمینه سو استفاده متخلفین بسته شود و در رابطه با میوه و تره بار شهردار محترم قول واگذاری زمین جهت ساخت میدان میوه و تره بار دادند.

در رابطه با مسکن نیز مقرر شد با بررسی وضعیت و مقایسه باقرار داد سال قبل و افزایش بیش از ۲۰ درصد به عنوان متخلف شناخته می‌شود و به شدت با آنان برخورد می‌شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد