کد خبر: 111688|10:48 - 1397/04/07
نسخه چاپی

فرماندهی انتظامی گیلانغرب؛

تعامل دستگاه قضائي و نيروي انتظامي امنیت عمومی را افزایش می دهد

تعامل دستگاه قضائي و نيروي انتظامي امنیت عمومی را افزایش می دهد
مطلع الفجرفرمانده انتظامي شهرستان گیلانغرب گفت:تعامل مطلوب دستگاه قضائی و نیروی انتظامی باعث افزایش اعتماد و امنیت عمومی در جامعه خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،سلیم سلیمی فرمانده انتظامي شهرستان گیلانغرب در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گیلانغرب همزمان با هفته قوه قضاییه گفت: بدون شک برخوردهای قاطعانه قضات و ضابطان قضائی با متخلفان و مجرمان باعث کاهش آسیب های اجتماعی و اصلاح بسیاری از افراد شده است.
وی گفت: خوشبختانه در شهرستان گیلانغرب نیز تعامل مطلوب میان دستگاه قضائی و نیروی انتظامی امنیت خوبی به این دیار بخشیده و همه ساله شاهد کاهش بسیار از جرم ها و آسیب های اجتماعی هستیم.
علی خسروی فر رئيس دادگستري گیلانغرب نیز برخورد دستگاه قضائی با مجرمان را قاطعانه عنوان و تاکید کرد: هیچ مجرمی در جامعه نباید احساس امنیت کند.
وی، وجود امنيت پایدار در تمامي عرصه ها را از ضروريات هرجامعه عنوان و و اظهار داشت: دستگاه قضائی و نيروي انتظامي مي کوشند تا با همکاري ديگر نهادها و سازمان ها اين مهم را ارتقا ببخشند.
خسروی فرد خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنيت را از وظايف مشترك نيروي انتظامي و قوه قضائيه برشمرد و گفت: این نهادها با تعامل و ارتباط منطقي می توانند نقش خود را در اين ماموريت حساس به درستي ايفا كنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد