کد خبر: 111683|14:20 - 1397/04/03
نسخه چاپی

فرمانده سپاه گیلانغرب در آیین افتتاح طرح هجرت3؛

210نفر از دانش آموزان در فعالتهای تابستانی طرح هجرت 3 گیلانغرب شرکت می کنند+ تصاویر

210نفر از دانش آموزان در فعالتهای تابستانی طرح هجرت 3 گیلانغرب شرکت می کنند+ تصاویر
مطلع الفجر:فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب درمراسم افتتاحیه طرح هجرت3 از فعالیت 210 دانش اموزان در این طرح در شهرستان گیلانغرب خبر داد.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،صبح امروز  و در مراسمی  با حضور جمعی از مسئولان ادارات و شرکت دانش آموزان، دوره تابستانی طرح هجرت 3 در گیلان غرب فعالت خود را شروع کرد .
فرمانده سپاه گیلان غرب  در آیین افتتاح طرح  تابستانی هجرت 3 که در حسینیه  سپاه برگزار شد اظهار داشت:  در مجموع زیبا سازی و بهسازی مدارس، اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در روستاها و نقاط محروم با هدف توسعه خدمات اجتماعی و امور عام المنفعه در مناطق دور افتاده و محروم، اعزام به نقاط عملیاتی و مناطق گردشگری و سیاحتی، شرکت در برنامه های ورزشی و غبارروبی از مزار  از اهم بازخورد و رسالتهای مد نظر در اجرای  این طرح است.

سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی  تصریح کرد: در  سال گذشته  200 نفر در قالب 2000نفر روز قالب کلاسهای طرح هجرت 3 فعالیت های تابستانی خود را با اجرای تعمیر و بهسازی 28 مدرسه نجام دادند .

این مقام مسئول در خصوص حجم اجرایی دانش اموزان در قالب طرح هجرت 3 در سال جاری ابراز داشت: در سال جاری نیز 210 نفر در قالب 2 هزار  و 100نفر روز  فعالیت تابستانی خود را بر محور  مشارکت در کارهای سازندگی و همچنین تعالی روحیه معنوی و امورات مرتبط با اردوهای جهادی  در دو عرصه کار اردوگاهی و  حوزه کار  از امروز اغاز خواهند کرد .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد