کد خبر: 111676|15:21 - 1397/04/01
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب ؛

رهبر معظم انقلاب؛ مدیرى جامع الاطراف، مردمی و درد آشنا با توده مردم است /نخبگان و اهل قلم دستاوردهای انقلاب را معرفی نمایند

رهبر معظم انقلاب؛ مدیرى جامع الاطراف، مردمی و درد آشنا با توده مردم است /نخبگان و اهل قلم دستاوردهای انقلاب را معرفی نمایند
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب گفت :علی رغم اقدام خصمانه رسانه‏ هاى استكبارى ومغرض بعد از ارتحال امام ، باید گفت که رهبری مدیرى جامع الاطراف، داراى مكتب فكرى مشخص،رهبرى مردمی و درد آشنا با توده مردم است.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، حجت الاسلام خاص امیری  در خطبه های امروز نماز جمعه مسجد جامع گیلانغرب  ضمن اشاره به مناسبتهای هفته پیش رو  به روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی سالروز فرمان حضرت امام خمینی مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات ، روز اصناف سالروز تخریب بقاع متبرکه ائمه بقیع در مدینه منوره توسط وهابیون ،۶ تیر سالگرد ترور رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای توسط منافقان کوردل اشاره و  روز قوه قضائیه  را به ریاست محترم دادگستری دادستان و قضات و کارکنان زحمتکش قوه قضاییه تبریک گفت.

 


وی به جانشینی رهبری  اشاره و تصریح کرد :با رحلت معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی در ۱۴ خرداد ۶۸ جانشین رهبری مطرح شد  از سویی تصور دشمنان انقلاب این بود که بعد از ارتحال حضرت امام ، انقلاب چند ماه بیشتر دوام نمی آورد وقتی قدرت انقلاب و مردم را دیدند دست به توطئه زدند.

 

حجت الاسلام خاص امیری  اظهار داشت:بدخواهان داخلی و خارجی نظالم اسلامی امیدوار بودند  با ارتحال امام انقلاب از بین برود اما خداوند اراده کرده بود انقلاب با قدرت بیشتری به پیش برود و مجلس خبرگان رهبری در اجلاس فوق العاده در سطح کشور و انسجام ملی و ثبات مدیریت از میان گزینه‌های موجود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای امام انتخاب کرد.

 

 

 خطیب نماز جمعه گیلانغرب افزود:از ۱۴ خرداد ۶۸ ۲۹ سال می گذرد درباره ویژگی ها و دستاوردهای این سخن گفته شده است و درباره انقلاب اسلامی رهبری مردم و ایران مشاهده می‌کنیم این وظیفه بر همه نخبگان روشنفکران اصحاب قلم و رسانه و پژوهشگران سنگینی می‌کند

 

 

 حجت الاسلام خاص امیری درباره شخصیت سیر و سلوک راهبردها آرا و اندیشه های رهبر معظم انقلاب  نمونه ای از فضایل ایشان  را بیان کرد .

 وی  به سوابق، تجارب وکارنامه مدیریتی ،سیره و سلوک فردیرهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت : اخلاق عملی، روشنفکر و نظریه‌پرداز رهبر معظم انقلاب به واقعه ایدئولوگ نظریه پرداز یک روشنفکر واقعی است روشنفکری که عقلانیت زمان و مکان پایه تصمیم گیری است.

 

 
وی مدیریت راهبردی و آینده نگری در عرصه دفاعی و امنیتی را از دیگر رهبردهای رهبری و سلوک او عنوان و تصریح کرد: ما از رهبری در قانون گرایی و جامع‌نگری سراغ داریم؛ پیش اندیشی وراهبردی همراه با مدیریت بحرانهای متکی برامیدبخشی و روحی آفرینی از جلوه‌های مدیریتی ایشان است. که مدیریت جهادى، ایجاد امنیت پایدار، كاهش تهدیدات، حفظ استقلال و توسعه قلمرو حیاتى و دفاعى كشور فراتر از مرزهاى جغرافیایى از مولفه‏هاى مهم این مدیریت محسوب مى‏شود.
 
حجت الاسلام خاص امیری  ابراز داشت: باید گفت که رهبر معظم انقلاب مبارز انقلابى و مصلح است ‏،یك انقلابى تمام‏عیار كه اعتدال و میانه‏روى در عرصه سیاست را پیشه خود كرده و مدارا و تسامح را در میان دوستان انقلاب سر لوحه قرار داده است، در عین‏حال كه در برابر دشمنان و استكبار با صلابت و اقتدار ایستاده است.

 


امام جمعه گیلانغرب اظهار داشت:رهبرى را باید به جامعه به‏خصوص جوانان معرفى كرد، ایشان ازجمله رهبران بزرگ جهان در قرن بیست‏ویكم است، رسانه‏هاى استكبارى بعد از ارتحال امام تصمیم به «بایكوت خبرى رهبرى» در دنیا گرفتند،تا صدا و تصویر و پیام ایشان به گوش جهانیان نرسد!
و از سوى دیگر رسانه‏هاى داخلى ازجمله رادیو و تلویزیون هم رهبرى را عمدتاً به دیدارها، ملاقات‏ها و سخنرانى‏ها معرفى كرده‏اند،درحالى كه ایشان مدیرى جامع الاطراف، داراى منظومه و مكتب فكرى مشخصى، مدیر و رهبرى در میان مردم و با آن‏ها و درد آشنا با توده مردم است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد