کد خبر: 111650|14:41 - 1397/03/19
نسخه چاپی

فرمانده سپاه گیلانغرب در محفل انس با قران؛

قران کریم نشانگر راه هدایت و سعادتمندی است+ تصاویر

قران کریم نشانگر راه هدایت و سعادتمندی است+ تصاویر
مطلع الفجر:فرمانده سپاه گیلانغرب در محفل انس با قران بازنشتگان سپاه این شهرستان گفت : قران کریم ؛ منشاء معیارهای جاودانه و روشن خدا شناسی وگنجینه سعادتمندی است.

 به گزارشخبرنگار  مطلع الفجر ،سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی در محفل نورانی انس با قران  بازنشستگان سپاه گیلانغرب با عنوان اینکه قران کریم نسخه شفا بخش و سعادت افرین است اظهار داشت :قرآن کریم در برگیرنده عالی ترین معارف الهی در زمینه شناخت خداوند متعال، اسما و صفات الهی، اسرار توحید، ویژگیهای سفیران و پیامبران الهی، اسرار جهان غیب، سنتهای حاکم بر جامعه های بشری، شناخت انسان و فرجام کار او، اخبار غیبی مربوط به گذشتگان و آیندگان است و همچنین حاوی نظام های اجتماعی، حقوقی، اقتصادی و سیاسی است که بشر برای سعادت و خوشبختی جاودانه خود به آن نیاز دارد.

 وی تصریح کرد : به واقع قرآن کریم نشانگر راهی است که پیمودن آن انسان را از یوغ بردگی ستمگران نجات می دهد و از اسارت در زنجیر جهل، خرافه و هواهای شیطانی می رهاند.

وی افزود: محمدی ابراز داشت : معجزه پیامبر اکرم .ص.  انسان را در مسیر سلامت قلب، پاکی ظاهر و باطن و پیشرفت مطلوب انسانی و معنوی قرار می دهدو حاوی معیارهای جاودانه برای شناخت حق از باطل و سره از ناسره است.

فرمانده سپاه گیلانغرب خاطر نشان کرد:با شناخت این ویژگیها و خصوصیات است که درک عظمت و رفعت ذاتی قرآن کریم و برتری آن بر دیگر انوار الهی روشن می شود.

 این اینن معنوی همزمان با ماه مبارک رمضان و به همت بازنشستگان سپاه گیلانغرب در حسینیه این مجموعه برگزار شد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد