سرویس: سیاسیکد خبر: 111649|15:02 - 1397/03/18
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب ؛

فشاراقتصادی ،روانی وفشارعملی؛ نقشه سه لایه امروز دشمن در مقابل نظام اسلامی است/ روز جهانی قدس یادگارحیات‌بخش امام.ره. برای امت اسلام

فشاراقتصادی ،روانی  وفشارعملی؛ نقشه سه لایه امروز دشمن در مقابل نظام اسلامی است/ روز جهانی قدس یادگارحیات‌بخش امام.ره. برای امت اسلام
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب همزمان با روز جهانی قدس گفت :روز جهانی قدس یادگارحیات‌بخش امام.ره. برای امت اسلام است .

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، حجت الاسلام و المسلمین خاص امیری در خطبه های نماز جمعه امروز مصلی مسجد جامع گیلانغرب  با اشاره به اینکه هدف امام راحل اول آزادی ایران و بعد آزادی فلسطین  و ملت های  مظلوم  بود  ضمن تشریح ویژگی های روز قدس اظهار داشت: امروز روز جهانی قدس یکی از یادگاریهای حیات‌بخش حضرت امام خمینی .ره. برای امت اسلام بوده است این روز در حالی فرا رسیده  که اوضاع فلسطین نسبت به سال‌های گذشته با ویژگی و شرایط خاصی روبرو است وباید همه توجه ویژه به این شرایط داشته باشند.

وی در تشریح شرایط خاص روز  قدس امشال ابراز داشت :امسال اولین سالی است که روز قدس بدون وجود داعش که سپر امنیتی رژیم منحوس صهیونیستی شده بود برگزار می شود چرا که خداوند عنایت فرمود و داعش را ریشه‌کن کرد.

خطیب نماز جمعه گیلانغرب یاد اور شد:راهپیمایی شجاعانه مردم فلسطین در مراسم روز زمین و برای بازگشت به فلسطین، تبدیل به یک حرکت انتفاضه گونه شده است تا جایی که  تاکنون بیش از ۲۰۰ شهید داده زمینه را برای یک روز قدس  مقدس و تضعیف کننده جدید رژیم سیاسی فراهم کرده است.

 حجت الاسلام خاص امیری ابراز داشت :همچنین تلاش های جدی برای شکست محاصره غزه رژیم صهیونیستی را مورد فشار مضاعفی قرار داده است از سوی دیگر روز قدس در حالی فرا می رسد که آمریکایی‌ها با طرح معامله قرن در تلاشند،تا یک بار دیگر مذاکره امتیاز گیری در روند صلح کلید بزنند و برخی کشورهای عربی از جمله عربستان نیز رسما در روند خیانت به آرمان فلسطین بپیوندد.

امام جمعه گیلانغرب انتقال سفارت آمریکا به قدس و تکمیل اشغال آن برای صهیونیست ها را از مکولفه های خاص روز قدس امسال نام برد و گفت : با این همه بررسی اوضاع رژیم‌صهیونیستی حاکی از آن است که راه مقاومت موفقیت خود را تضمین کرده است نشان دهنده آن است که رژیم جعلی صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد.

وی افزود:پنج عاملی که صهیونیست‌ها را به مرز نابودی کشانده است یکی قدرت و حضور مقاومت در نزدیکی مرزهای اشغالی ، فساد داخلی  ، تضاد و بی اعتمادی داخلی ،تکثیر هویتی  و  چالش جمعیتی است.

حجت الاسلام خاص امیری به ادامه خصوصمت ورزی های استکبار جهانی و فریبکاری های انها اشاره و اظهار داشت:نقشه سه لایه دشمن در مقابل نظام اسلامی فشار اقتصادی فشار روانی فشار عملی  است .

 وی گفت :محور اول برنامه های دشمن مذاکره کنندگان ایرانی در ماجرای برجام مقابله با فشار اقتصادی و به صورت مشخص برداشتن تحریم‌ها بود که نشان داد دشمن بدعهد حاضر نیست تا برای عمل به تعهدات خود در برجام فشار اقتصادی بر ملت ایران را کاهش دهد لذاهدف تسلیم ملت ایران در برابر زورگویی ها زورگویی هاست.

خطیب نماز جمعه گیلانغرب  اذعان کرد :وظیفه مسئولان بخصوص مسئولان اجرایی این است که در شرایط فعلی  تمام توان خود را برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم بکار گیرند و در تحمل فشارهای اقتصادی با مردم هماهنگ باشند

وی با تشریع ابعاد فشار روانی پرداخت و افزود: دشمن  نقاط قوت نظام اسلامی را تبدیل به نقاط ضعف  میکند و  مسئله هسته ای، توان موشکی، نقش منطقه ای و حمایت ایران از مظلومان جهان را به عنوان عواملی برای تبیین ابعاد روانی امر بکار خواهد گرفت .

خطیب نماز جمعه گیلانغرب اظهار داشت:همه ما ایرانیان افتخار می کنیم به دانشمندان مومن انقلابی که توانستند جمهوری اسلامی را به این دانش تجهیز کنند که خواب را از چشم ابرقدرت‌ها گرفته و با دستور عزت بخش رهبر معظم انقلاب رسیدن به ۱۹۰ هزار سو به آمریکا و غرب فهماند که این که آرزو کنی توان هسته ای را جمهوری اسلامی بگیرید به گور می برید.

امام جمعه گیلانغرب  با عنوان اینکه  توان موشکی ؛زمینه‌ساز امنیت کشور ،هیچگاه هیچ مذاکره ای را برنمیتابد گفت : از زمان جنگ تحمیلی دشمن تمام شهرها را هدف موشک خود قرار می داد اما اکنون به حول و قوه الهی و تلاش جوانان متخصصان قدرت اول موشکی منطقه تبدیل شده ایم و دشمن می‌داند اگر یک موشک به بزنده  ده موشک پاسخ خواهد

 حجتن الاسلام خاص امیری به  فشار عملی دشمنان  اشاره و گفت :برنامه قطعی  دشمن  این است که از مطالبات به حق مردم  سو استفاده کند  که در این بستر بلا شک  با هوشایری و درایت مردم عزیز سرش به سنگ خواهد خورد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد