کد خبر: 111648|14:36 - 1397/03/18
نسخه چاپی

همزمان با روز جهانی قدس؛

طنین "مرگ بر اسرائیل" در دومین شهر مقاوم کشور/گیلانغربی ها نیز"آزادی قدس شریف" سر دادند+ تصاویر

طنین "مرگ بر اسرائیل" در دومین شهر مقاوم کشور/گیلانغربی ها نیز"آزادی قدس شریف" سر دادند+ تصاویر
مطلع الفجر:مردم روزه‌دار و شهید پرور گیلانغرب با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد "آزادی قدس شریف" سر دادند.

 به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار "روز جهانی قدس، پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت" ظهر امروز علی رغم هوای بسیار گردم در شهرستان گیلانغرب برگزار شد .

 در مراسم امروز روز قدس در گیلانغرب که با حضور هزاران نفری اقشار مختلف مردمی  برگزار شد  رییس اداره تبلیغات اسلامی گیلانغرب با اشاره به اینکه رژیم  منحوس صهیونیستی در سال‌های 1948 تا 1979 و در دوران شکوفایی، فلسطینی‌های زیادی را آواره کرد و به قتل رسانداظهار داشت: روز قدس، روز خروش و خیزش جهانی امت اسلام و انسان‌های آزاده، است و بار دیگر در این روز ملت‌های مسلمان و مستضعفین جهان در حمایت از مظلومان عالم، به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین، از جبهه استکبار و در رأس آن غده سرطانی اسرائیل، اعلام برائت می‌کنند.

حجت الاسلام رضایی  تصریح کرد :بدون تردید راهپیمایی  امروز "روز قدس "امسال رنگ و بوی حماسی‌تری داشت؛ چراکه علاوه بر جنایات رژیم صهیونیستی در اشغال 70 ساله سرزمین فلسطین، اقدام وقیحانه و خلاف عرف دیپلماتیک ترامپ در انتقال پایتخت آمریکا به قدس شریف هم احساسات مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد و هم خشم مقدس آنان را بیش از پیش برانگیخت.

وی با عنوان اینکه  اساس  و ماهیت انقلاب اسلامی و هدف اصلی ملت ایران اسلامی بر استکبار ستیزی است افزود :ملت انقلابی ایران اسلامی  یک‌صدا با هم در خیزشی عظیم در کنار جبهۀ بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی و در حمایت از مردم مظلوم و بی‌گناه و آوارگان بی‌پناه فلسطین مقاوم، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر می‌دهند.

  مراسم با شکوه امروز  روز قدس گیلانغرب  به خطبه های با شکوه نماز جمعه به امامت حجت الاسلام و المسلمین خاص امیری  ختم شد  و مردم در صفوفی به هم پیوسته در نماز جمعه شرکت نمودند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد