سرویس: سیاسیکد خبر: 111638|14:24 - 1397/03/11
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

امام امت روح خدا و کالبد زمان و احیاگر دیگر در عصر ما بود

امام امت روح خدا و کالبد زمان  و  احیاگر دیگر در عصر ما بود
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب گفت :امام خمینی از بزرگترین شخصیت های دینی واسلامی دوران بود امام امت روح خدا و کالبد زمان و احیاگر دیگر در عصر ما بود.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،حجت الاسلام و المسلمین خاص امیری  در خطبه های نماز جمعه امروز  گیلانغرب اظهار داشت:فرارسیدن سالروز ضربت خوردن و شهادت اسدالله الغالب امیرالمومنین با ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمت الله بزرگ مردی از سلاله سادات و فرزندان زهرای مرضیه و امیرالمومنین و ۱۵ خرداد رامحضرامام زمان (عج) و ولی امر مسلمین امام خامنه ای و مراجع معظم تقلید حوزه های علمیه و مستضعفان جهان و ملت شریف ایران و مردم عزیز دومین شهر مقاوم شهر شهادت و مقاومت و ایثار و جمع حاضر تسلیت عرض مینمایم.


وی تصریح کرد :پروردگار عالم الگویی شایسته را معرفی میکند بزرگ مردی چون امام امت رحمت الله به وجود می‌آید که در طول تاریخ بی نظیر است و از آنجا که هنگام تولد پیامبر اسلام ۱۴۰ کنگره از کاخ کسرا فرو می ریزد و خدای تبارک و تعالی آینده ای در ۱۴ قرن بعد از اسلام در ایران اسلامی برای ملت ما رقم میزند آنجا که پیامبر رحمت می فرماید: خداوند جانشینان مرا رحمت کند،کسانی که سنت و راهم را احیا کنند و به مردم بیاموزند.

*امام امت روح خدا و کالبد زمان  و  احیاگر دیگر در عصر ما بود

خطیب نماز جمعه گیلانغرب افزود: امام احیاگر دیگر در عصر ما بود امام امت روح خدا و کالبد زمان بود هم به ما زمان پیامبر را یاد داد و هم به ما آموخت قیام او نمونه ای از قیام جهانی مهدی فاطمه سلام الله علیها است.

وی ابراز داشت : به راستی  که امام از همه علوم لازم برخوردار بود آینده نگری و عاقبت سنجی از ویژگی های شخصیتی امام بود که از او قرآن ناطق عصر خویش ساخته بود، امام به ما آموخت می‌شود موسی وار و با دستان خالی بدون معجزه و با تسبیحی در مقابل فرعون ها ایستاد و چنان سیلی به استکبار زد که بعد از چهل سال از گذشت انقلاب به خود نیامده است و دشمنان امید دارند از این خواب آشفته بیدار شوند که می‌گوییم نه تنها خواب نیست بلکه آرزوهای خود را با خود به گور می برید.

حجت الاسلام خاص امیری یاد اور شد : امام امت وعده ی صادق آقا امام موسی کاظم بودند،سیره و روش و منش امام برگرفته از پیامبر عزیز اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت بودند که مشرکین می خواستند پیامبر اسلام را به وسیله پیشنهادی گوناگون از هدف بازدارند.

وی اذعان کرد:امام خمینی در راه هدفش لحظه ای کوتاه نیامد از کسی غیر از خدا کمک نگرفت شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی را به ما یاد دادند.

*امام امت به اعتراف کارشناسان و تحلیلگران سیاسی
 حجت الاسلام خاص امیری  گفت :مدیریت رهبری امام در سال ۶۷ تا ۶۸ برابری با تمام دوران مبارزه و رهبری ایشان می‌کند امام در این سال ترسیم خطوط کلی سیاست ها و خط کشی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های سیاسی و فرهنگی و بین المللی. بن بست های موجود در کل کشور را گشود؛ پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و پایان جنگ تحمیلی؛عزل منتظری از قائم مقام رهبری و انهدام باند مهدی هاشمی، تشکیل شورای بازنگری قانون اساسی،تاکید مجدد بر صلاحیت‌های امام خامنه ای حفظ الله و  صدور حکم اعدام سلمان رشدی گشایش جبهه فرهنگی اسلام در برابر غرب دعوت گورباچوف و بلوک شرق به اسلام.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد