سرویس: سیاسیکد خبر: 111625|14:50 - 1397/03/04
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب ؛

مسوولان با اهدف خدمت به مردم مشکلات گیلانغرب را در اولویت قراردهند

مسوولان  با اهدف خدمت به مردم  مشکلات گیلانغرب را در اولویت قراردهند
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب در خطبه های نماز جمعه امروز برخی ازاهم مشکلات شهرستان گیلانغرب را عنوان کرد و از مسوولان استانی و شهرستاندر راستای تسریع در خدمت به مردم ، رفع و پیری سریع انها را خواستار شد

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، حجت الاسلام و المسلمین خاص امیری ، در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلی مسجد جامع گیلانغرب  به مواضع غیر قابل اعتماد سران استکباری از جمله امریکا  اشاره کرد و اظهار داشت :خصومت  و کینه ورزی های استکبار از همان سالهای بدو پیروزی انقلاب اسلامی  به منظور ضربه زدن به انقلاب نو پای اسلامی وجود داشت و لذا این خط کید و دشمنی هنوز پابرجاست .

 

 وی تصریح کرد :استکبار جهانی و وزیر خارجه دیوانه تر از رئیس جمهور برای ملت ما خط و نشان کشیده و سخنان سخیف و زبان رانده  و شروطی 12 گانه  و تکراری  و استبدادی را برای ملت و نظام ما  قید نموده  که جواب ملت ما این است آمریکا هیچ غلطی نمیتواند.

 خطیب نماز جمعه گیلانغرب با اشاره به مضمون فرامین اخیر رهبر معظم انقلاب ابراز داشت:ازابتدای انقلاب، آمریکا انواع دشمنی ها را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران انجام داده است و انواع کارهای سیاسی اقتصادی نظامی و تبلیغاتی را انجام داده همه اینها هدفش براندازی بوده و این کلمه تکرار می‌شود چیز جدیدی نیست به حول قوه الهی نظام اسلامی سال به سال قوی تر شده و با قوت بعد از چهل سال به پیشرفت خود ادامه می دهد.


وی تصریح کرد: با تجربه قرار دادن حوادث و اتفاقات گذشته  اثبات شده است که جمهوری اسلامی با آمریکای جنایتکاری که هیچگونه پایبندی به تعهدات ندارد و نمی‌تواند به هیچگونه تعهدی پایبند باشد هیچگونه مذاکره ای نبالید داشته باشد  و این بی تعهدی و فریبکاری امریکا در همه دولتها مشهود و بلاشک است  و  جواب کسانی که می‌گفتند چرا با آمریکا تعامل و مذاکره نمی کنید.


 حجت الاسلام و المسلمین  خاص امیری با عنوان اینکه  انعطاف در برابر دشمن سبب گستاخی بیشتر اوست افزود:انعطاف در مقابل دشمن تیغ او را کند نمی کند بلکه او را گستاخ‌تر می‌کند اما ایستادگی در مقابل آمریکا باعث عقب نشاندن او میشود اینکه سازمان ملل حق غنی سازی ما را به رسمیت شناخت منشاش مذاکره نیست پیشرفت ما در زمینه هسته ای است.

 

 وی به مشکلات کشور و مطالبات مردم تاکید و ابراز کرد : مسائل کشور را نباید به برجام گره بزنیم و نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم و از تجربه هایمان استفاده نکنیم وبه چیزهایی کم اهمیت دلخوش باشیم مثلا می گویند .

 

خطیب نماز جمعه گیلانغرب  به اعلام شروط جمهوری اسلامی ایران برای ادامه برجام با اروپا از سوی رهبر معظم انقلاب  اشاره و ضمن تشریح انها ابراز داشت: در شرایط کنونی مسئله اول کشور اقتصاد است مردم ما در مضیقه هستند توجه مسئولان و نظارت دقیق بر اجناس مردم.و از سویی  ریشه تمام جنایات بر علیه بشریت توسط آمریکاست.


امام جمعه شهرستان گیلانغرب در پایان به مشکلات شهرستان پرداخت و افزود: گله مندی مردم عزیز از گرانی در بازار از بازاریان و اصناف از مسئولین رسیدگی و نظارت ایام ماه مبارک رمضان است- تعزیرات حضور پررنگی داشته باشد.
 حجت الاسلام خاص امیری با اشاره به اینکه در  جریان زلزله همه اقشار مردم با نوعی تالم و مشقت روحی و روانی مواجه بوده  اند  و از سویی قرار بر این بود وام ها برهمه  امهال شوند- اما الان شامل آنهایی که خسارت ندیده اند نمی شود، لذا  در راستای کمک به مردم  و رفع نگرانی انها  این مهم  تلاش استانداری محترم را می طلبد.
 
 وی به یکی دیگر از مشکلات شهرستان در حوزه  صدا و سیما اشاره کرد و گفت:چرا باید در شهرستانی که تنها  دسترسی مردم باید شبکه های پاک  ملی و رسانه ای  کشور باشد  شبکه هایث دیجیتال تلویزونی گیلانغرب  با کوچکترین باد و بارانی بروند و شبکه از دسترس خارج می شود؟ و در این راستا البته بحث بازی های جام جهانی خواسته جوانان است که از مسئولین شهرستان و استانی خواستار رسیدگی هر چه سریعتر  به موضوع هستیم

.
 امام جمعه گیلانغرب به مسئله اشتغال و بسترهای پایدار اشتغالزایی در گیلانغرب  اشاره داشت و گفت : یکی از چشم اندازهای امیدوارکننده برای شهرستان بن بست و محروم گیلانغرب  موضوع بازارچه  مرزی سومار است که بارقه هایی از امید را در دل مردم منطقه  ترسیم کرده است  در این راستا انتظار از دولت ، استاندار عزیز  و در شهرستان فرماندار محترم این است که با فراهم کردن زیرساخت‌های تکمیل نشده  و آسفالت جاده زله زرد مشکلات بازارچه را به سرعت پیگیری نمایند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد