کد خبر: 111624|10:35 - 1397/03/03
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

ملت ما هیچگاه با مذاکره عزت و دستاوردی را کسب نکرده بلکه پیروزها با ایستادگی شهادت و مقاومت محقق شده اند+ تصاویر

ملت ما هیچگاه با مذاکره عزت و دستاوردی را کسب نکرده بلکه پیروزها با ایستادگی شهادت و مقاومت محقق شده اند+ تصاویر
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب در مراسم سوم خرداد گفت :ملت ما هیچگاه با مذاکره عزت و دستاوردی را کسب نکرده بلکه پیروزها با ایستادگی شهادت و مقاومت محقق شده اند.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،مراسم گرامیداشت سوم خرداد روز ملی مقاومت ، ایثار وپیروزی در سالگرد آزادسازی خرمشهر امروز در شهرستان گیلانغرب برگزارشد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان گیلانغرب در سخنانی اظهار داشت: فرزندان ایران اسلامی با آزادسازی خرمشهر شعار ما می توانیم را در عمل به عرصه ظهور رساندند و به دنیا ثابت کردند که ملت ما درمقابل همه مستکبران و ظلم و تجاوز می ایستد چرا که ایستادگی ، شجاعت و صلابت وایمان نصرت خداوند را به دنبال دارد .

حجت الاسلام والمسلمین خاص امیری افزود: سوم خرداد سند ایستادگی ملت ایران درمقابل نه تنها رژیم بعث عراق بلکه تمام ظلم و استکبار است همچنانکه امروز می بینیم تفکر و مدیریت بسیجی  وجهادی راهگشاست و هیمنه دشمن را فرو ریخته است .

وی به غیر قابل اعتماد بودن استکبار اشاره و اذعان کرد:استکبار جهانی در همه برهه ها سر عناد و خصومت با جمهوری اسلامی داشته و دارد و این خصومت او بر پایه و اساس ماهیت اسلامی و انقلابی بودن نظام ماست است و لذا  باید بدانیم بدانیم همچنین دشمنی  غیر قابل اعتماد است.
امام جمعه گیلانغرب گفت :ما از  ابتدای انقلاب با مذاکره پیش نرفته ایم بلکه با شهادت ایستادگی و ایثارگری پیش رفتیم هیچگاه با مذاکره عزت و دستاوردی نصیب ملت ما نشده است.
وی افزود: اگر امروز می‌بینید استکبار جهانی در حوزه هسته ای با غنی سازی ۳ درصد کشور ما موافقت کرده چون جوانان ما تا ۲۰ درصد رسیده بودن آنها به ناچار چنین چیزی را پذیرفتند و اما باید بدانیم که انها هیچگاه عزتمندی ، اقتدار و بالندگی کشور ما را بر نخواهند تافت .

 در ابتدای این مراسم همچنین فرمانده سپاه گیلانغرب  ضمن گرامی داشت سالروز عملیات بیت المقدس  و فتح خرمشهر گفت :به راستی پیروزی غرور آفرین  در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر در روز سوم خرداد سال 61،  به عنوان نقطه ای عطف در دوران دفاع مقدس ،به مراتب روحیه رزمندگان اسلام را دوچندان  و باعث القای یاس و ضعف در دل دشمن گردید و آزادی را به ملت سرافراز ایران هدیه کرد.

 

سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی  از عملیات غرور آفرین بیت المقدس به عنوان یک عملیلا ت بزرگ و استراتژیک که در سایه امداد و توفیقات الهی میسر شد  ، یاد نمود و تصریح کرد: سوم خرداد  به عنوان یک روز به یاد ماندنی از افتخار و مباهات مردم ایران در تاریخ و تقویم رسمی جمهوری اسلامی ماندگار و ثبت گردیده است و از ان به عنوان نصرتی الهی یاد می شود .

سرهنگ معصومعلی محمدی ؛فرمانده سپاه گیلانغرب گفت :عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر نتیجه تاسی از آموزه‌های دینی و الگو پذیری از حماسه عاشورا بود، در این عملیات عزتمندانه و غرور افرین مقاومت  فرزندان ملت ایران کمر ستون های لجستیکی ارتش صدام را شکست.

 در پایان این مراسم به همت فرهنگی اجتماعی سپاه گیلانغرب  به جمعی از برندگان مسابقه فرهنگی سالروز فتح خرمشهر هدایایی اهدا شد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد