کد خبر: 111623|11:22 - 1397/03/03
نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف سپاه پاسداران در غرب کشور؛

ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس را باید به نسلهای جوان منتقل کنیم+ تصاویر

 ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس را باید به نسلهای جوان منتقل کنیم+ تصاویر
مطلع الفجر:فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف سپاه پاسداران در غرب کشور با تاکید بر تکریم جایگاه متعالی خانواده شهداگفت:ایثار،فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس را باید به نسلهای جوان منتقل کنیم.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،با حضور سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در غرب کشور، مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه، فرمانده پادگان شهید ثابت خواه، فرماندهی سپاه گیلانغرب و رئیس بنیاد شهید گیلانغرب از خانواده ۷ شهید معظم و یک جانباز ۷۰ درصد گیلانغرب بازدید و دلجویی شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف سپاه پاسداران در غرب کشوردر دیدار خانواده شهدای گیلانغرب همزمان با سالروز عملیات بیت المقدس و مصادف با ماه مبارک رمضان  با تاکید بر تکریم جایگاه متعالی خانواده شهدا گفت: ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس را باید به نسلهای جوان منتقل کنیم.

وی تصریح کرد :ما مدیون فداکاری مردم عزیزمان، ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و شهدای گرانقدر و خانواده های معظم‌شان هستیم و باید این  دیدارها را به منظور یادآوری افتخارات شهدای عزیز و تکریم خانواده های معظم در فرهنگ مان جاری و ساری نگه داریم.

این یادگار ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد: آنچه را که مهم است ما باید حفظ کنیم و برای نسل های بعدی منتقل کنیم همانا ایثار و فداکاری از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که به راستی فرهنگ ایثار و ، مقاومت و شهادت طلبی  گنجینه ای تمام ناشدنی در تاریخ انقلاب  و شاکله دینی و اسلامی  ما است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد