کد خبر: 111614|10:11 - 1397/02/30
نسخه چاپی

در طرح آموزش قالیبافی رایگان گیلانغرب عنوان شد؛

فرماندار:از طرح های قابل توجیه اقتصادی حمایت تسهیلاتی میکنیم/رییس صنعت و معدن: 480نفر از بانوان گیلانغرب آموزش قالیبافی رایگان را فرا گرفتند+ تصاویر

فرماندار:از طرح های قابل توجیه اقتصادی حمایت تسهیلاتی میکنیم/رییس صنعت و معدن: 480نفر از بانوان گیلانغرب آموزش قالیبافی رایگان را فرا گرفتند+ تصاویر
سرپرست فرمانداری گیلانغرب در بازدید از اجرای طرح کلاسهای آموزش قالیبافی رایگان گفت : از طرح های قابل توجیه اقتصادی حمایت تسهیلاتی میکنیم.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،سرپرست فرمانداری ، بخشدار مرکزی و رییس صنعت و معدن  گیلانغرب از کلاسهای آموزش قالیبافی  گیلانغرب در سطح شهر و دهستان چله بازدید کردند.

  کورش محمودیان در جمع  حاضرین در این کلاسها بر لزوم استمرار این دوره ها تاکید و خواستار بهره گیری بانوان از فرصت ایجاد شده در راستای طرحهای مشاغل خانگی و روستایی و عشایری بمنظورایجاد شغل و نهایتا تولید و درآمدمناسب وکمک به رونق اقتصادی خانواده ها شد و آمادگی پذیرش طرحهای قابل توجیه در بخش صنایع دستی را بمنظور اعطای تسهیلات بانکی اعلام نمود.

نور الدین پرویز رئیس اداره صنعت ، معدن تجارت نیز گفت:بیش از 480نفر از بانوان شهرستان گیلانغرب آموزش قالیبافی رایگان را فرا گرفتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این افراد طی 12 دوره اجرای طرح آموزش قالیبافی  آموزش های لازم را بصورت رایگان در دو رشته مقدماتی  و پیشرفته  فرا گرفتند.

پرویز ابراز داشت: این طرح در راستای تفاهم نامه بین صنعت، معدن و تجارت و فنی وحرفه ای انجام شده و به شرکت کننده گان در دوره مدرک فنی وحرفه ای معتبر ارائه و از تسهیلات لازم برخوردار خواهند شد.

شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه با جمعیتی بالغ بر 72 هزار نفر جمعیت ، 1000 بافنده فرش دارد که 600 نفر از آنها در این حرفه فعال هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد