سرویس: سیاسیکد خبر: 111610|17:10 - 1397/02/28
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب ؛

خروج امریکا از برجام سند غیر قابل اعتماد بودن این کشور ست+تصاویر

خروج امریکا از برجام سند غیر قابل اعتماد بودن این کشور ست+تصاویر
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب گفت:خروج امریکا از برجام سند غیر قابل اعتماد بودن این کشور ست ، آیا وقت ان نرسیده دولتمردان بجای اعتماد به مذاکرات به توان فرزندان ایران اعتماد کنند ؟

 بهگزارش خبرنگار مطلع الفجر،حجت الاسلام و المسلمین  خاص امیری  در نماز جمعه و مصلی مسجد جامع گیلانغرب با اشاره به برجام و روند جاری بر ان  اظهار داشت:سوال آیا اروپا قابل اعتماد است؟ چرا ترامپ از برجام ، نا فرجام خارج شد؟

وی در اشاره به موضوع  مطالبات استکبار در قبال تداوم برجام افزود:دونالد ترامپ رئيس جمهور ايالات متحده آمريكا، باقى ماندن در توافق هسته‏اى را مشروط به تحقق شروط چهارگانه مضحك ؛اعمال بازرسى از اماكن نظامى ايران‏،حذف بندهاى موسوم به غروب آفتاب از برجام (توقف و تعطيلى دائم فعاليت‏هاى هسته‏اى ايران)، گنجاندن موضوع محدوديت‏هاى موشكى ايران در برجام‏,  پايان دادن به فعاليت‏هاى منطقه‏اى كشورمان كرده بود  را مطرح و مطالبه کرد .
خطیب نماز جمعه گیلانغرب تصریح کرد :به فرموده رهبر معظم لنقلاب :"آقای ترامپ تو غلط میکنی"، نه ملت بزرگ ایران ونه رهبر معظم انقلاب به تو چنین اجازه ای نخواهند داد.

حجت الاسلام خاص امیری  بر موضوع غیر قابل اعتماد طرف امریکایی تاکید کرد و گفت :خروج از برجام که نتیجه ی 12 سال مذاکره ایران وشش کشور بود نشان داد که فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره ی غیر قابل اعتماد بودن آمریکا بالاخره برای دولتمردان خود را نشان داد وآمریکا به هیچ چیز پایبند نیست آمریکایی ها که از هیچ جنایتی ابا ندارند چگونه می توانند قابل اعتماد باشند.

 

وی ابراز داشت: تمام جنایت هایی را که در ایران انجام داده ودر طول این سالها بعد از انقلاب بر علیه ملت ما به وجود آورده الان بر علیه مردم مظلوم فلسطین در ماه رمضان ودر یوم النکبه شکل گرفته است تعدادی از فلسطینیان به شهادت رسیده وتعدادی مجروح که اکثر آنها زنان وکودکان به دهها شهید و هزارن زخمی رسید .


خطیب نماز جمعه گیلانغرب در جمع پرشور و پر رنگ نماز گزاران افزود:تردید نباید داشت كه بذل و بخشش‏هاى ذلیلانه و حقیرانه آل سعود به آمریكا و صهیونیسم و دوشیده شدن شیر سرمایه‏هاى مسلمانان از سینه ناپاك آل سعود و هم پیمانان او در آینده نزدیك همچون سیلى خروشان تاج و تخت سست پادشاهى و قبیله‏اى آنان را به زباله دان تاریخ خواهد فرست

امام جمعه گیلانغرب خاطر نشان کرد :اروپا از آمریکا بدتر رییس جمهور بدبخت فرانسه –آلمان –انگلیس در قرار داد ماه گذشته به چه حقی به آمریکا وعده می دهند که می توان با ایران بر سر موضوعات ونحو اعمال تحریم های هسته ای پس از پایان مدت مشخص مذاکره کرد در حد و اندازه ای نیستند که برای جمهوری اسلامی ایران تعیین تکلیف کنند.

 

وی با تاکید بر ضرورت برخورد و پاسخ قاطعانه دولتمردان به برخی حرکات کشورهای اروپایی در خصوص برجام اذعان کرد:نیازمند ایستادگی ومقاومت رییس جمهور و وزارت خارجه و تیم مذاکره کننده است که جواب های قاطع ودندانشکنی به آنها بدهند نماینده ی ملت شجاع وشهید پرور ایران هستند چه بسا نیازمند تغییر وتحول در تیم مذاکره می باشد.
 

حجت الاسلام خاص امیری گفت :آنچه مهم است این است که به کشورهای اروپایی نمی توان اعتماد کرد ودر حال حاضر همه گزینه ها برای پاسخ به آمریکا روی میز جمهوری اسلامی ایران است.
وی ابراز نمود:بدون تردید توان اقتصادی ونظامی واقتدار دفاعی انسجام اجتماعی وشرایط بین المللی جمهوری اسلامی ایران در بهترین موقعیت است وعامل باز دارنده آمریکایی توجه به اقتصاد مقاومتی وتحکیم توسعه اقتصادی وزیر ساختی در کشور است.

 

امام جمعه گیلانغرب همچنین در خطبه های امروز نماز جمعه به برخی  مشکلات اخیر شهرستان گیلانغرب اشاره کرد و از فرماندار و متولیان خواست تا با جدیت  نسبت به رفع دغدغه  و مشکلات مردم توجه کنند .

 وی در خصوص زلزله اخیر شهرستان و خسارت و تبعات ان اشاره کرد و گفت : اگرچه زلزله خسارتهای زیادی را به مردم و شهرستان وارد کرد اما از همان ابتدای اغاز بازسازی ها تاکید ما بر این بود که مجموعه ستاد و فرمانداری برای اغاز بازسازی از مصالح  ، کارگران  و حتی بنا های محلی و بومی استفاده کنند که این مهم محقق نشده است .

 وی ابراز داشت : روند پیشرفت کارها در برخی عرصه ها رضایت بخش نیست مردم انتشار دارند با شروع گرما روند فعالیتها تسریع یابد گاها دیده شده یک پیمانکار برای تصاحب جنبه مالی بیشتر چندین قرار دارد را بدون تاریخ مینویسد و هر بنا را تا نیمه ساخت و ساز میکند و سراغ قرار داد دیگر میرود و به این ترتیب روند ساخت و ساز و بازسازی به تعویق و دچار کندی می شود .

حجت الاسلام خاص امیری  از فرماندار شهرستان خواست تا روند نظارتی پر رنگ تری را بر روند ساخت و سازها و فعالیت پیمانکاران بعمل اورد تا زمینه رضایت هرچه بیشتر و بهتر مردم فراهم آید .

 نمازگزاران امروز نماز جمعه گیلانغرب  در اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسراییل امروز در مصلی مسجد جامع  این شهرستان شعارهای ضداسراییلی و صهیونیستی سر دادند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد