کد خبر: 111594|10:19 - 1397/02/20
نسخه چاپی

تداوم بارش ها و سرسبزی طبیعت "گیه‌لان"؛

جولان بهار در مناطق گرمسیری گیلانغرب + تصاویر

جولان بهار در مناطق گرمسیری گیلانغرب + تصاویر
مطلع الفجر: به دنبال بارشهای اخیر و مداوم شاهد رقم خوردن بهاری بی سابقه در گیلانغرب هستیم .

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، به دنبال بارشهای مداوم اخیر  شاهد رقم خوردن بهاری بی سابقه در  طبیعت شهرستان گیلانغرب و نمود مناظر طبیعی چشم نواز هستیم.

 در حالی که در سالهای گذشته در این بازه زمانی از سال  برخی از محصولات شهرستان در استانه برداشت بودند و فصل گرما امان مردم را میبرید اما امسال به یمن بارشها شاهد هوایی دلچسب و طبیعتی دیدنی و بیمثال هستیم .

 در سنوات گذشته در این فصل روند بهاری در بخش  مرکزی گیلانغرب به پایان رسیده بود و مزارع گندم و خصوصا جو  اکنون برداشت شده بودند  و اما در بخش گواور طبیعتی سر سبز و شاداب را شاهد بودیم اما تغییرات آب و هوایی امسال طبیعت گیلانغرب را در دو بخش مرکزی و گواور به عنوان دو اقلیم گرمسیر و سردسیر یکنواخت کرده است تا جایی که شب شاهد بارندگی هستیم  و صبح هوا بهاری است و دوباره از ظهر بارندگی ها ادامه دارد و این به روندی تکراری در هفته های اخیر بدل شده است .

 این نوع اب و هوا و بهار طولانی در گیلانغرب از سوی  زیبایی و سرسبزی بهار باعث شادی و خوشحالی مردم شده است و از سوی برخی کشاورزیان نیز از روند تداوم بارندگی ها تا حدودی نگرانند.

بر اساس نقشه های هواشناسی روند بارندگی ها در گیلانغرب تا 3 روز اینده تداوم دارد و این طبیعت را سرسبز و شاداب تر از سالهای قبل نگر میدارد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد