کد خبر: 111577|10:42 - 1397/02/13
نسخه چاپی

مصادف باهفته عقیدتی در سپاه و بسیج ،کارکنان سپاه گیلانغرب با امام جمعه شهرستان دیدار کردند+ تصاویر

مصادف باهفته عقیدتی در سپاه و بسیج ،کارکنان سپاه  گیلانغرب با امام جمعه شهرستان دیدار کردند+ تصاویر
مطلع الفجر: مصادف با هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج ، کارکنان سپاه گیلانغرب با امام جمعه شهرستان دیدار کردند .

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ، در  مراسم ، اما جمعه گیلانغرب  ضمن گرامی داشت هفته  عقیدتی سیاسی و تبریک روز معلم  از شهید مطهری به عنوان عالم و استادی روشنفکر و دانشمندی بزرگ یاد کرد .

 حجت الاسلام و المسلمین خاص امیری تصریح کرد :هدف شاکله عقیدتی سیاسی  تقویت بنیانهای دینی و مبانی ارزشی و انقلابی  و بصیرت افزایی است .
وی با تشریح جایگاه  امروز سپاه و بسیج  افزود:سپاه پاسداران هویت انقلابی، دینی و اسلامی دارد و اهداف این مجموعه  همواره در مسیر ارزشها و صیانت از ارمانهای انقلاب اسلامی بوده است.
وی ابراز داشت: در سپاه تشکیلاتی به نام عقیدتی سیاسی بنا نهاده شده است و مسئولیت این تشکیلات تقویت بنیانهای دینی و مبانی ارزشی و انقلابی  و بصیرت افزایی است .

 در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در سپاه گیلانغرب با تبریک ایام  هفته عقیدتی سیاسی  به بیان ویژگیهای شخصیتی و علمی و اخلاقی شهید مطهری پرداخت و مسئولیت اساسی نمایندگی ولی فقیه  در سپاه بنا بر گفته  مقام معظم رهبری  معنویت افزایی ، تقویت تفکر  و مولفه های فکری و نرم افزاری عنوان کرد .

 حجت الاسلام محمدی ابراز داشت : در همین راستا  و بر اساس اصل 150 قانون اساسی  وظیفه سپاه پاسداران  را پاسداری و حراست از ارزشهای برشمرد .

وی گفت : در راستای تبیین و اجرای برنامه های عقیدتی  در ناحیه گیلانغرب برنامه :نور مبین " ، تفسیر قران  و اخلاق  و کلاسهای سیاسی در راستای بصیرت افزایی در مجموعه سپاه و بسیج اجرا می شود .

 جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب  در ابتدای این دیدار ضمن تبریح هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم و تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی .عج.  ابراز داشت: شهید مطهری یک متفکر و نظریه پرداز  اسلامی  و به تعبیر  امروزی ها  یک آینده پژوه به تمام معنا بود .

سرگرد پاسدار محمد جواد نجفی تصریح کرد : شهید مطهری هرچند به مکاتب شرق و غرب مسلط بود  اما التقاطی نبود و اسلامی فکر میکرد، اسلامی مینوشت  و اسلامی تحلیل میکرد و بر همین اساس بود که حضرت امام .ره. فرمودند همه آثار شهید مطهری بلا استثنا آموزنده  و تاثیر گذار است  .

وی ابراز داشت : آثار استاد شهید مطهری  سنگ بنای تفکر اسلامی در نظام جمهوری اسلامی است  و اگر شهید مطهری زنده بود  بخش اعظم حرکت حکومت اسلامی و تمدن پیموده می شد ، در دانشگاههای ما در دست لیبرالهای وابسته نبود و روشنفکران ما متعهد و اصیل و نه وابسته به تفکرات غربی بودند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد