کد خبر: 111549|09:39 - 1397/01/28
نسخه چاپی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

اجرای طرح پیشگیری از بیماریهای واگیردار در گیلانغرب

 اجرای طرح پیشگیری از بیماریهای واگیردار در گیلانغرب
مطلع الفجر:معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از اجرای طرح پیشگیری از بیماریهای واگیردار در مناطق زلزله زده این استان از جمله گیلانغرب خبر داد.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،کارگروه بهداشت ودرمان وتامین اجتماعی شهرستان گیلانغرب درمحل فرمانداری  این شهرستان با حضور اعضا تشکیل شد.

دراین جلسه سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب با اشاره به اینکه تعداد 8 طرح وپروژه مهم بهداشتی و درمانی در شهرستان گیلانغرب با اعتبار 85 میلیارد ریال در حال انجام است تصریح کرد:کلینیک تخصصی بیمارستان الزهرا.س.،مرکز فوریت های پزشکی کل کش و مراکز جامع سلامت در شهر گیلانغرب و سرمست، خانه پزشکان حیدریه و خانه بهداشت کولسوند ازجمله این طرح هاست که با پیشرفت 50 تا 95 درصد درحال انجام هستند.

وی از راه اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال دربیمارستان الزهرا.س. با هزینه 5 میلیارد ریال خبرداد وخواستار تقویت بیمارستان به امکانات و تجهیزات روز از سوی دانشگاه علوم پزشکی بمنظور ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان شد.

  در این جلسه همچنین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه درگیلانغرب از اجرای طرح پیشگیری از بیماریهای واگیر در مناطق زلزله زده استان خبرداد.

دکتر شکیبا  با بیان این خبرهدف از اجرای این طرح راتامین سلامت مناطق زلزله زده و پیشگیری از بیماریهای منتقله از آب وغذا نظیر تیفوئید ، وبا با توجه به فرارسیدن فصل گرمال در این مناطق ذکر نمود وابراز داشت: این طرح شروع شده و تا پایان فصل گرما هر 45 روز یکبار بطور مستمر ادامه دارد.

وی افزود: تمامی پرونده های پزشکی شهروندان ثبت سامانه الکترونیکی شده اند تا ارائه خدمات درمانی با سهولت و دقت بیشتر انجام گیرد.

درپایان این جلسه با قدردانی از زحمات دکتر بهمن پوریاور،دکتر شاپور جهانی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گیلانغرب معرفی شد.
http://www.ostan-ks.ir/media/1075267/dsc01934.jpg?anchor=center&mode=crop&width=800&height=600&rnd=131683624030000000
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد