سرویس: اقتصادیکد خبر: 111490|12:57 - 1396/12/19
نسخه چاپی

اراده مصمم جوانان گیلانغرب"ما می توانیم" را محقق کرد+تصاویر

  اراده مصمم جوانان گیلانغرب"ما می توانیم" را محقق کرد+تصاویر
مطلع الفجر:چند سالیست در شهرستان گیلان غرب با تلاش گروهی از جوانان این منطقه شاکله ای تلاشگر گرد هم امده و در قالب شرکت وگا صنعت گیلان حرکتی خوب در راستای تولید داخلی انجام داده اند که امروز در کشورمطرح شده اند .

 به گزارشخبرنگار  مطلع الفجر،در شهرستان گیلانغرب که محرومیت و بیکاری در ان موج میزند حقا رونق گرفتن یک خط تولیدی حتی به شکل محدود بر پایه توان  و دانش جوانان تلاشگر این خطه نه تنها اقدامی تحسین بر انگیز بلکه حرکتی نیازمند همکاری و حمایت مسئولان است .
با تلاش جوانان تحصیل کرده و متعهدفعال در این شرکت در شهریور ماه سال جاری  بهره برداری از واحد تولید قطعات خودرو (وگا صنعت) با ظرفیت تولید سالیانه 104 هزار قطعه آلترناتور در کاسه کران گیلان غرب اغاز شد .
این واحد با محصولات کاملا بومی طراحی واحداث شده و سه نوع محصول بالشتک استارت خودروهای دیزلی باکیفیت بالا را تولید میکند دستگاههای بومی سازی شده تولیدات این قطعات تاکنون نمونه خارجی نداشته است.
  در این واحد تولیدی خط آزمایشی تولید اولین توربین بادی شش پره در ایران نیز برای تولید 300 کیلو وات ساعت برق در هر توربین از امروز استارت خورد .
 در روز های اخیر  تیم بومی شرکت وگا صنعت گیلانغرب که تعدادی از جوانان مصمم و تلاشگر به مدیریت آقای علی عسکر محمدی از گیلانغرب هستند ، به نمایندگی استان کرمانشاه، درنمایشگاه بین المللی تهران حوزه فناوری های برتر حضور پیدا کرده  و نامزد رتبه اول کشوری شدند و ثابت کردند بدون استفاده از حمایت ارگان و نهاد خاصی و تنها بر مدار خودکفایی و اعتماد و اعتقاد به توان و جدیت خود هم میتوان روی پای خود ایستاد  و شعار ما میتوانیم را به تمام معنا تحقق بخشید .

در بازدید دکتر رضوی معاونت توسعه مناطق روستایی رییس جمهور ، بازدیددکتر ویسه معاون دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور  و دکتر بازوند استاندار کرمانشاه از غرفه فناوری های برتر استان کرمانشاه  کار و توان این جوانان و اختراعات و فعالتهای انها مورد تحسین و تقدیر قرار گرفت .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد