سرویس: سیاسیکد خبر: 111487|14:09 - 1396/12/18
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

یکی از بزرگترین تدابیر رهبر معظم انقلاب نقد با هدف اصلاح وضع موجود است / توان دفاعي جمهوري اسلامي ايران قابل مذاكره نيست

یکی از بزرگترین تدابیر رهبر معظم انقلاب نقد با هدف اصلاح وضع موجود است / توان دفاعي جمهوري اسلامي ايران قابل مذاكره نيست
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب:از بزرگترين تدابير رهبر معظم انقلاب در مديريت نظام اسلامى نقدبا هدف اصلاح وضع موجود است در حالی که عده ای بجای اصلاح امور از ساطور قصابى براى درمان آلام و دردها بهره مى‏برند.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،حجت الاسلام و المسلمین  خاص امیری در خطبه های نماز جمعه  مصلی مسجد جامع گیلانغرب  ضمن  تبریک ولادت حضرت زهرا(سلام الله عليه) و روز زن‏ و همچنین  تولد امام خمينى(ره) رهبر كبير انقلاب اسلامى  به آداب نقد از منظر رهبر انقلاب  اشاره کرد و اظهار داشت :آن‏هايى كه در دوران مبارزه عليه رژيم پهلوى با حضرت آيت‏الله خامنه‏اى(دام عزه) همراه بودند و شرايط خفقان و هيمنه رژيم پليسى پهلوى را از نزديك مشاهده مى‏كردند، همواره به روحيه بالا و سراسر اميد به پيروزى رهبر معظم انقلاب غبطه مى‏ خوردند.


 وی تصریح کرد :پس از پيروزى انقلاب اسلامى نيز علي‏رغم تراكم تهديدها، ترورها و توطئه‏هايى كه در برابر انقلاب اسلامى وجود داشت، حتي يك لحظه و يكبار سخن و رفتارى حاكى از يأس و نااميدى نسبت به مسير فراروى مردم و انقلاب از ايشان ديده و شنيده نشد.
خطیب نمازر جمعه گیلانغرب افزود : معظم له كه خود را ذوب شده در شخصيت ملكوتى امام خمينى(ره) مى‏ديدند، در اوج روزهاى سخت دفاع مقدس هم همچون مراد خويش از افق‏هاى روشنى سخن مى‏گفت كه در امتداد حركت كاروان انقلاب اسلامى قرار گرفته است. اين روحيه بالا، اميد آفرين، با نشاط و مشحون از انگيزه، باعث مى‏شد تا نيروهاى انقلاب نيز در سنگر دفاع از حريم انقلاب اسلامى با جديت و تلاش بيشترى حضور يافته و با عزم و همتى والاتر قدم در ميادين سخت و طاقت‏فرسا بگذارند تا دشمنان اين مرز و بوم، انگشت حيرت از اين همه صلابت و جسارت به دهان‏ها بگيرند.
حجت الاسلام خاص امیری ابراز داشت :يكى از بزرگترين تدابير رهبر معظم انقلاب در مديريت نظام اسلامى آن است كه نقد را با هدف اصلاح وضع موجود انجام مى‏دهند و چون جراحى حاذق و با تجربه، با تيغ جراحى اقدام به برداشتن دمل‏هاى چركين و بيمارى‏زايى‏ مي‏نمايند كه سلامت جامعه را به مخاطره افكنده است. اين در حالى است كه برخى در لباس نقد به‏جاى تيغ جراحى، از ساطور قصابى براى درمان آلام و دردها بهره مى‏برند.
*راهیان نور بستر ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و تعالی ارمانهای انقلاب است

امام جمعه گیلانغرب به رسالت بنیادی مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و ابراز داشت : تکریم از خانواده‏های شهدا و ایثارگران و پاسخگویی به نیازهای آنان و نیز بازخوانی تجربیات آنان در تربیت فرزندان شهید خود و بازگویی خاطرات آنان برای نسل جوان از مهمترین وظایفی است که این بنیاد در راستای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران و نیز ترویج ارزشهای انقلابی می‏تواند برعهده داشته باشد.

وی به مرکز فرهنگی دفاع مقدس  و یادمان شهدای گمنام شهرستان گیلانغرب اشاره و گفت : در این زمینه یادمان شهدا از برکات سفر مقام معظم رهبری است می تواند یک مکانی باشد برای ترویج فرهنگ ایثار شهادت گذشت دارای مصلی –سالن همایش-موزه دفاع مقدس-قسمتی آماده است با مسئولیت جناب سرهنگ پرنور فعالیت می کند کار بسیار با ارزشی است.
  حجت الاسلام خاص امیری  یاد آور شد :راهیان نور یک حرکت بسیار ارزشمند است-قابلیت های آن برای نظام جمهوری اسلامی ارزشمند است وحضور در دومین شهر مقاوم:ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی در اردوهای راهیان نور  و ارتباط نسل جوان با نسل اول انقلاب و انتقال ارزشها و اهداف انقلاب اسلامی به آنان در اردوهای راهیان نور را محقق می سازد .

 وی  مانوس شدن و ارتباط یافتن نسل امروز با ارزشهای دفاع مقدس همچون ایثار و شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی از طریق انتقال این ارزشها و آماده‏سازی نسل جوان با ارزشهای دفاع مقدس در مقابل جنگ نرم دشمن،افزایش قدرت نرم و اقتدار نظام اسلامی با ترویج ارزشهای جهاد و شهادت، بهره‏برداری از این فناوری نظام اسلامی و ثروت و «گنج بی‏پایان» به تعبیر مقام معظم رهبری ازسوی دستگاه های ذی‏ربط را از مهمترین دستاورد و ره اتورد کاروانهای راهیان نور اعلام و عنوان کرد .
*توان دفاعي جمهوري اسلامي ايران قابل مذاكره نيست
 امام جمعه گیلانغرب  در ادامه خطبه های این هفته به حضور لودريان وزير خارجه فرانسه در تهران اشاره کرد و ابراز داشت : سفرى كه وزير خارجه فرانسه در قالب نقشى دلال به ايران آمده بود بيش از آن‏كه جنبه سياسى يا اقتصادى و در قالب همكارى‏هاى دوجانبه باشد، نشان از نقش حمايتى فرانسه از صهيونيست‏ها و لابى‏هاى آمريكايى دارد.
حجت الاسلام و المسلمین خاص امیری افزود:در عين حال جا دارد از مواضع مقتدرانه و عزتمدارانه رئيس‏ جمهور، وزير امور خارجه و دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان تشكر كرد كه با قاطعيت و از سر عزت به وزير خارجه فرانسه يادآور شدند كه توان دفاعي جمهوري اسلامي ايران قابل مذاكره نيست و اروپايي‏ها به جاي تمركز روي ايران بايد به آمريكا جهت اجراي برجام فشار آورند و خود را از نقش واسطه و انتقال مطامع آمريكا خارج ساخته و نقش مستقلي را براي خود تعريف نمايند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد