کد خبر: 111482|10:51 - 1396/12/16
نسخه چاپی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه خبر داد؛

مرکز فرهنگی دفاع مقدس گیلانغرب در زمره 3 مرکز فرهنگی کشور+تصاویر

مرکز فرهنگی دفاع مقدس گیلانغرب در زمره 3 مرکز فرهنگی کشور+تصاویر
مطلع الفجر: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت :با ارتقای دفتر فرهنگی دفاع مقدس گیلانغرب به مرکز فرهنگی این مجموعه در رمزه 3 مرکز فرهنگی کشور به حساب می آید .

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،مرادعلی محمدی درجلسه هیات امنای مرکز فرهنگی شهدای گمنام گیلانغرب که در سالن جلسات دفتر امام امام جمعه گیلانغرب و با حضور اعضای  هیات امنا  تشکیل شد ضمن اشاره به وجه مقاومت و ایستادگی مردم همیشه در صحنه گیلانغرب در دفاع مقدس اظهار داشت:با تبدیل دفتر گیلانغرب به مرکز فرهنگی، این شهرستان به عنوان مرکزیت فرهنگی دفاع مقدس غرب کشور تعیین شده است.
وی با بیان اینکه در کشور، شهرستان های گیلانغرب، دزفول و خرمشهر دارای مرکز فرهنگی دفاع مقدس هستند، اظهار داشت: مرکز فرهنگی گیلانغرب با بیش از پنج هزار مترمربع مساحت و برخورداری از پیشرفته ترین سامانه، یکی از مراکز فرهنگی بزرگ کشور محسوب می شود.
وی، با بیان این که تاکنون بیش از 150 میلیارد ریال برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در گیلانغرب هزینه شده است، اضافه کرد که این طرح تا پایان خرداد سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه، با اشاره به سند راهبردی برنامه ششم توسعه، خواستار همراهی و همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط برای استمرار فعالیت های حوزه دفاع مقدس به منظور حفظ ارزش ها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه شد.
در همین  نشست در شهرستان گیلانغرب  اعضای هیات امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان گیلانغرب تعیین و علیشیر پرنور به عنوان مدیر مجموعه فرهنگی دفاع مقدس گیلانغرب معرفی شد .

در ادامه نشست  مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه به همراه مسئولان شهرستان  از مجموعه مرکز فرهنگی شهدای گمنام گیلانغرب بازدید کرد.
شهرستان گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در دوران دفاع مقدس 750 شهید، 2 هزار و 275 جانباز و 141 آزاده سرافراز را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد