کد خبر: 111480|14:21 - 1396/12/15
نسخه چاپی

5 رویدار مهم شهرستان گیلان غرب در سال 96 + تصاویر

5 رویدار مهم  شهرستان گیلان غرب در سال 96 + تصاویر
مطلع الفجر: در مرور تقویم خبری سال 96 تیتر 5 خبر شهرستانی برجسته تر از سایر اخبار و رویدادهای معمول است.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،در مرور تقویم خبری سال 96 تیتر 5 خبر شهرستانی برجسته تر از سایر اخبار و رویدادهای معمول است که ذیلا بر انها مروری خواهیم داشت .
زمین لرزه با قدرت7،3 ریشتر در شامگاه 21 آبانماه به وقوع پیوست که در شهرستان گیلانغرب خسارتهای زیادی را به همراه آورد تا جایی که به بیش از 6700 واحد مسکونی روستایی و شهری در شهرستان گیلانغرب خسارتهای جدی وارد شد  و البته این حادثه غیر از 15 زخمی  کشته ای در گیلانغرب به همراه نداشت .

اختتامیه جشنواره استانی شعر در گیلانغرب برگزار شد/ تجلیل از ۸ شاعر برگزیده

با حضور پرشور مردم هنر دوست و مسئولان استانی و شهرستانی اولین جشنواره استانی شعر گیلانغرب  با تجلیل از ۸ شاعر برگزیده برگزار شد.همچنین از شاعران مطرح استان سرکار خانم  مهوش سلیمانپور، آذر گرامی از کرمانشاه و مریم مسرور از کنگاور  و آقایان یزدان بابایی از صحنه ،کیومرث بلده از اسلام آباد ،حسین خزایی از صحنه  و رضا جمشیدی از کرمانشاه تجلیل شد.

اختتامیه جشنواره استانی شعر در گیلانغرب برگزار شد/ تجلیل از ۸ شاعر برگزیده

ریزش کوه در گلین جان یکی از اهالی را گرفت

بارش های 48 ساعته 28 بهمن ماه در شهرستان گیلانغرب منجر به ایجاد خسارت به برخی از مناطق این شهرستان ازجمله واحدهای مسکونی و دامی ، راهها و ابنیه گردید و در روستای چمن گلین که روستا در دامنه کوهی بزرگ واقع است  ریزش کوه جان یکی از جوانان روستا را گرفت. روستای چمن قرار بود بعد از جانمایی در ان نقطه به جایی دیگر منتقل شود.

 

عذرخواهی شریعتمداری ازمردم گیلانغرب بابت تاخیر درامدادرسانی/تسریع در بازسازی
وزیر صنعت، معدن و تجارت که در 2 آذر ماه سال جاری به  گیلان غرب آمد از مردم این شهرستان بابت تاخیر درامداد رسانی به این منطقه عذرخواهی کردو گفت: امیدواریم باسرعت گرفتن روندبازسازی مناطق آسیب دیده، بخشی از آلام مردم التیام یابد.محمد شریعتمداری در این روز به منظور بازدید از مناطق زلزله زده گیلانغرب و بررسی خسارات وارده به بخش صنعت این شهرستان  و سرپل ذهاب به استان کرماناشه و این شهرستانها سفر کرد.

صعود ۴ هزار نفری به ارتفاعات یادمان مطلع الفجر در گیلانغرب

مراسم بزرگداست سالروز عملیات مطلع الفجر در شهرستان گیلان غرب با حضور سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و تنی چند از مسئولین کشوری و لشکری و شرکت اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد.در این مراسم  که یاد آور عملیات غرور افرین مطلع الفجر بودبیش از ۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم به ارتفاعات یادمان شهدای عملیات مطلع الفجر در منطقه آوزین صعود کردند .

صعود ۴ هزار نفری به ارتفاعات یادمان مطلع الفجر در گیلانغرب / شرح عملیات

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد