سرویس: گیلانغربکد خبر: 111443|08:06 - 1396/12/19
نسخه چاپی

جادبه های گردشگری گیلان غرب؛

گلین روستایی دردل دره های سبز/بهشت گم شده در انتظار گردشگران+ تصاویر

گلین روستایی دردل دره های سبز/بهشت گم شده در انتظار گردشگران+ تصاویر
مطلع الفجر:با توجه به بازدید هایی که از منطقه گلین داشته ایم مشاهده شد که حضور گردشگران تابستانی در این منطقه خوش آب و هوا بسیار قابل توجه است به گونه‌ای که جای جای این منطقه مملو از گردشگران بود.

 بهگزارش  مطلع الفجر،منطقه گلین در مسیر جاده گیلانغرب به سرپل ذهاب و در دهستان دیره قرار دارد که از مناطق نمونه گردشگری است؛ همچنین روستای هدف گردشگری انجاورود نیز در این منطقه قرار دارد.

منطقه گلین شامل روستاهای دیدنی و جذابی همچون انجاورود، اله مراداست.

 منطقه گلین دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است که از آن جمله می‌توان به طاق فرهاد، قلعه گرگین، بان قلعه چمن و چندین چشمه جوشان که منجر به شکل گیری رودخانه گلین شده است، اشاره کرد.

فاصله منطقه‌ای گلین با شهرستان گیلانغرب 33 کیلومتر، با شهرستان سرپل ذهاب 25 کیلومتر و با مرکز استان کرمانشاه 175 کیلومتر است که دارای جاده آسفالته است.

 از آب رودخانه گلین سد بزرگی به نام سد زاگرس احداث شده و به صورت کانال آب این سد به سد ذخیره تنگه کورک گیلانغرب برای آبیاری زمین‌های کشاورزان منطقه هدایت می‌شود.

 در حال حاضر با حمایت مسئولین استان، یک طرح توریستی در منطقه گلین و در روستای انجاورود در دست اجراست که قطعا پس از اجرای این طرح، جذابیت این منطقه دو چندان خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد