کد خبر: 111343|11:52 - 1396/11/26
نسخه چاپی

پیگیری یک مطالبه مردمی در مطلع الفجر؛

نگرانی مردم گیلانغرب از کندی پرداخت کمکهای بلاعوض به زلزله زدگان/مهندس کمانگیر:بزودی پرداخت می شوند

نگرانی مردم گیلانغرب از کندی پرداخت کمکهای بلاعوض به زلزله زدگان/مهندس کمانگیر:بزودی پرداخت می شوند
مطلع الفجر: بسیاری از مردم زلزله زده گیلانغرب به منظور تسریع در ساماندهی وضعیت واحدهای خسارت دیده خود در انتظار تسهیلات بلاعوض هستند.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،با به جریان افتادن روند واگذاری وامهای حمایتی برای بازسازی واحدهای تخریبی و خسارت دیده بسیاری از مردم زلزله زده گیلانغرب  به منظور تسریع در ساماندهی وضعیت واحدهای خود در انتظار  تسهیلات بلاعوض هستند.

مردم می گویند در شهر گیلان غرب جدیداً همه وامهای زلزله مخصوصا تعمیری هارو  متولیان امر  پرداخت کرده اند در حالی که باید به عنوان مکمل حمایتی وجوهی بلاعوض هم پرداخت شود اما تاکنون روند پرداخت تسهیلات بلاعوض  به مردم زلزله زده با کندی پیگیری میشود .

 در خصوص نگرانی مردم خبرنگار مطلع الفجر به لحاظ اهمیت موضوع و پیگیری درخوست و مطالبات مردمی  موضوع را ازرئیس ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان قزوین پیگیری کرد .

رئیس ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان قزوین درگفتگو با خبرنگار مطلع الفجر ضمن گزارشی از روند پرداخت تسهیلات و پیگیری های انجام شده در خصوص روند بازسازی واحدهای خسارت دیده در شهرستان گیلانغرب به دنبال زلزله اخیر اظهار داشت :پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه،  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با احساس تکلیف در کمک رسانی به آسیب دیدگان وارد صحنه شد و با تعیین شدن به عنوان استان معین فعالیت خود را دو چندان کرد.

محسن کمانگیر  تصریح کرد :بر اساس رسالتی که ابلاغ شده بود از ۲۴ آبان ماه کارشناسان و تیم معین استان در شهرستان گیلانغرب مستقر شد و کار ارزیابی واحدهای آسیب دیده را آغاز کرد و اکنون نیز در این راستا بحث اجرایی بازسازی مناطق خسارت دیده در وضعیت مطلوبی در حال اجرا است .

 وی در خصوص  سوال مردم عزیز گیلانغرب مبنی بر پرداخت تسهیلات بلاعوض  گفت: کمک های بلاعوض واحدهای تعمیری به تعداد  416 نفر انعقاد قرارداد شده بود که بیش از 45 روز قبل به حسابشون واریز شد.

رئیس ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان قزوین  با عنوان اینکه روند پرداخت ها ادامه خواهد داشت ابراز نمود:در حال حاضر 250 نفر دیگر انعقاد نموده اند که تا پایان هفته آینده بحسابشون واریز خواهد شد.


21 آبان ماه جاری زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه 21 مناطق وسیعی از استان کرمانشاه را به لرزه درآورد که باعث خسارتهای زیادی در شهرستان سرپل ذهاب و  در دو بخش مرکزی و گواور گیلانغرب شد.

شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه با 72 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و گواور است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد