کد خبر: 111258|13:13 - 1396/11/17
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب در آیین جشن انقلاب؛

مسئولانی که دلسوز مردم و متعهد به انقلاب و نظام نباشند جایی درشهرستان ندارند+ عکس

مسئولانی که دلسوز مردم  و متعهد به انقلاب و نظام نباشند جایی درشهرستان ندارند+ عکس
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب گفت: امروز مردم به مسئولان دلسوز نیاز دارند و مدیرانی که دلسوز مردم و متعهد به انقلاب و نظام نباشند جایی در شهرستان ندارند.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، صبح امروز و به شکل باشکوهی مراسم جشن انقلاب به همت کمیته امدادحضرت امام خمینی (ره) ، شبکه بهداشت و درمان ،بهزیستی ، آموزش پرورش و ارشاد در تالار ارشاد اسلامی با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستان و جمعی از مردم گیلان غرب برگزار شد .

امام جمعه گیلانغرب در  این آیین ضمن گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت :سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بشمار می آیدو هر سال با برگزاری برنامه های مختلف تلاش می شود دستاوردهای انقلاب برای مردم تشریح شود.

حجت الاسلام خاص امیری ابراز داشت:انقلاب اسلامی در سایه رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و حرکت انقلابی و بصیرانه مردم شعار ما میتوانیم را تحقق بخشیدو دست اجانب و امریکایی ها را از سرمایه و تمامیت این مملکت کوتاه کرد .

 وی افزود:قبل از انقلاب برخی تفکرات چنان بر مردم حاکم شده بود که ما بدون کمک امریکا و بیگانگان هیچ کار و توان و قدرتی را نداریم اما شعار نه شرقی و نه غربی و اراده جوانان انقلابی این تفکر پوچ را برچید تاجایی که امروز ما شاهد شکوفایی توانمندیهادر عرصه های مختلف هستیم.

امام جمعه گیلانغرب گفت:دشمنان سعی داشتند از همان بدو انقلاب با مصادیق و عناوین متعدد جلوی پای انقلاب نوپا ما سنگ اندازی کنند ترورهای کور،جنگ 8 ساله ، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و اکنون جنگ اقتصادی و تحریمها را به راه انداخته اند تا این انقلاب پویا و مردمی را به چالش بکشانند اما انها نمیدانند که این انقلاب انقلابی خدایی و معنوی است و پشتیبان واقعی و صاحب ان حضرت ولی عصر (عج) می باشد .

  حجت الاسلام و المسلمین خاص امیری به مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان اشاره کرد وگفت:مسئولان بایددر شرایط کنونی با دلسوزی تمام مشکلات،محرومیت و مطالبات به حق مردم را درک و در صدد رفع انها و جلب رضایت مردم باشند.

وی تصریح کرد:امروز مردم به مسئولان دلسوز نیاز دارند و مدیرانی که دلسوز مردم و متعهد به انقلاب و نظام نباشندجایی در شهرستان ندارند ، مردم به مس ئول ناتوان و غیر متحصص و غیر دلسوز نیاز ندارند مسئولانی که  در صدد کسب افتخار خدمت به مردم هستند باید دلسوز مردم ، پیگیر مشکلات و از سیاسی کاری و شعارگرایی بدون پشتوانه اجرایی بپرهیزند .

 در ادامه این مراسم مدیر کمیته امداد گیلانغرب نیز ضمن تبریک ایام اله دهه فجر باید ابراز داشت : حقیقتا به عنوان یک وظیفه  و دین به انقلاب ؛ عوامل پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی، وحدت مردم، رهبری امام(ره) و ایمان بازخوانی شوند.

علی اصغر برق پور تصریح کرد :انقلاب به رغم دشمنی های استکبار جهانی خدمات زیادی را در بخش های مختلف به مردم ارائه کرد .
وی افزود:سالگرد پیروزی انقلاب و جشن های آن فرصت خوبی است که در اختیار مسوولان اجرایی قرار می گیرد تا صادقانه و دقیق تر نسبت به ارائه گزارش عملکرد دولت و نظام برای مردم اقدام کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد