کد خبر: 111249|12:08 - 1396/11/14
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

داعش و طالبان دست پرورده جریانهای استکباری هستند/آرامش و جایگاه عزتمند امروز نظام مدیون خون شهداست+ عکس

داعش و طالبان دست پرورده جریانهای استکباری هستند/آرامش و جایگاه عزتمند امروز نظام مدیون خون شهداست+ عکس
مطلع الفجر:نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در آیین گرامی داشت 750 شهید معظم گیلانغرب گفت: دشمن از ثبات امنیت در منطقه هراس دارد و داعش و طالبان دست پرورده جریانهای استکباری هستند.

 به گزارشخبرنگار  مطلع الفجر،آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  صبح امروز به گیلانغرب سفر کرد  و از مزار شهدا و مناطق زلزله زده گیلانغرب بازدید  و در ادامه در یادواره 750 شهید شهرستان گیلانغرب  در مسجد جامع این شهر حضور پیدا کرد .

 وی در این آیین معنوی تصریح کرد:دشمن هیچگاه از امنیت در منطقه خرسند نخواهد بود و از این رو همواره در صدد سلب ارامش و ایجاد فضای پر تنش خواهد بود و برای نیل به اهداف خوددر برهه کنونی  از داعش و طالبان دست پرورده های جریانهای استکباری بهره می برد.

آیت الله علما در ادامه همچنین به اهمیت نشر و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی  اشاره و گفت : زمانی همین کرمانشاه جولانگاه امریکاییها بود و اما امروز مردم در سایه انقلاب اسلامی ، رهبری حکیمانه و مدبرانه حضرت امام خمینی .ره.شعار ما میتوانیم را تحقق بخشیدند  و نشان دادند میتوانند امورات خود را شخصا و بدون کمک  گرفتن از هر بیگانه ای  اداره کنند .

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در جمع مردم مقاوم و شهید پرور گیلانغرب افزود: در اتفاقات اخیر و اغتشاشات بوجود امده  یک چیز قابل تامل بود و ان اینکه وضعیت بیکاری جوانان و بحث گرانی بر کسی پوشیده نیست و البته قابل انکار هم نمیباشد اما در پشت پرده حوادث اخیر دستهایی خصمانه از عملکرد دشمن در کار بود که رهبری عزیز و مردم با بصیرت بخوبی فضا را تشخیص دادند.

وی اظهار کرد:امروز اسلام ، نظام جمهوری اسلامی ، ولایت فقیه عزتمندانه در جهان می درخشد و در این کره خاکی در بین همه نظام و کشورها  از کوچکترین تا بزرگترین انها  شما رهبری  را با این بصیرت، تدبیر  و عزت  نخواهی یافت  و این از برکات  جمهوری اسلامی و انقلاب است  و حقا ما باید این انقلاب و جمهوری اسلامی را با چنگ و  دندان حفظ کنیم  و البته در این مسیر باید مسئولان و متولیان دستاوردهای نظام و ارمانهای عزت افرین انرا به نسل جوان و جامعه  عرضه و به شایستگی تبیین کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد