کد خبر: 111023|12:15 - 1396/10/24
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

قرآن کریم منشاء بهترین دستورات زندگی برای انسان هاست+ تصاویر

 قرآن کریم منشاء بهترین دستورات زندگی برای انسان هاست+ تصاویر
امام جمعه گیلانغرب در محفل انس با قران کارکنان بسیج قرآن کریم بهترین دستورات زندگی را برای انسان دارد اگر در این دنیا حامل قرآن بوده و با آن مانوس باشید بی شک سعادتمند خواهیم بود.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر ،  محفل معنوی و با شکوه  انس با قران  توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه گیلانغرب  و با حضور امام جمعه شهرستان در حسینیه بسیج  و با شرکت پرسنل  پایور  و وظیفه این مجموعه برگزار شد .

 امام  جمعه شهرستان  در این اییین معنوی ضمن  تبیین جایگاه سعادت بخش قران کریم در زندگی ما انسانها  اظهار داشت : حقاً قرآن کریم  بهترین درمان و راهگشای همه دردهای انسانهاست و با خواندن قرآن قلب انسان آرام می گیرد.
حجت الاسلام خاص امیری  با اشاره به این حدیث نبوی  که دوای غم و غصه و دردهای انسان را قرائت قرآن می دانند ابراز داشت: در فضای کنونی جامعه متاسفانه عده ایقصد دارند با شادی کاذب این درد را درمان کنند در حالی که در پی این شادی های زودگذر کوهی از غم خواهد بود.
وی افزود: چنانچه در این دنیا حامل قرآن و تاسی از قران و سیره نبوی را در زندگی خود و خانواده جاری کنیم و با آن مانوس باشیم علاوه به بهرمندی از برکات معنوی ان در دنیا به توفیق سعادتمندی در اخرت نیز نایل خواهیم بود .

حجت  الاسلام و المسلمین محمدی  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه گیلانغرب نیز در ابتدای این محفل قرانی نورانی  ضمن خیر مقدم گویی به شرکت کنندگان  حضور در آیین های قرانی و دینی را توفیقی با برکت دانست .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد