کد خبر: 111022|10:46 - 1396/10/24
نسخه چاپی

در پی درخواست و عنوان خسارت از سوی مردم ؛

بنیاد مسکن واحدهای خسارت دیده در زلزله اخیر را مجددا ارزیابی می کند/بیشتر مطالبه مردم از کوتاهی هلال احمر کشور است

بنیاد مسکن واحدهای خسارت دیده در زلزله اخیر را مجددا ارزیابی می کند/بیشتر مطالبه مردم از کوتاهی هلال احمر کشور است
مطلع الفجر:سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: به دنبال زلزله اخیر که کانون ان در سومار بود برخی از مردم این شهرستان دچار خسارتهایی شدند که که مجددا ارزیابی خسارت میشوند.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، در روزهای اخیر و به دلیل  وقوع دهها زلزله از کانون سومار که به شهرستان گیلانغرب هم نزدیک است  خسارتهایی به واحدهای مسکونی شهری و روستایی وارد شده که  مطالبه عموم مردم خسارت دیده ارزیابی مجدد انها از سوی کارشناسان مسکن قزوین در این شهرستان است
 خبرنگار مطلع الفجر در پاسخ به این مطالبه عمومی مردکم شهرستان موضوع را از سرپرست فرمانداری اسین شهرستان جویا شده است .
فرهاد همتی در گفتگویی اظهار داشت: در پی  وقوع زلزله مجدد در این منطقه  و  خسارت های که به منازل وارد شده  بنیاد مسکن قزوین که ستاد معین  مستقر در گیلانغرب است کل واحدهای شهرستان و روستاها را  مجددا بازنگری می کند تا  حقی از مردم ضایع نشود.
این مقام اجرایی دولت با اشاره به اینکه  زلزله های سومار خسارتهایی را در این شهر ببار آورده است  تصریح کرد::طی زلزله 21 دی ماه  ساختمان دانشگاه پیام نور در قسمت راه پله ها  و دیوارها دچار تخریب شدند و به اماکن اداری و مسکونی  نیز خسارتی وارد شده  و نمای برخی ساختمان ها فرو ریخته است .
 سرپرست فرمانداری گیلان غرب  با اذعان به اینکه هلال احمر کشور باید به همه مطالبه مردمی که دغدغه و اضطراب از وقوع زلزله دارند پاسخگو باشد  ابراز داشت :اکثر مطالبات مردم در اثر وقوع زلزله در خواست چادر از هلال احمر است که با توجه به ترس و وحشتی که از وقوع زلزله به وجود آمده تقاضا دارند که چادر در اختیار انان قرار بگیرد.
در نتیجه  ارزیابی هایی که توسط بنیاد مسکن انجام شده است 4هزار و 800 واحد احداثی نوع یک و دو  در شهرستان گیلانغرب وجود دارد و همچنین  900واحد مسکونی در شهر  دچار خسارت شدند که 180 واحد  احداثی نوع یک و 340واحد احداثی نوع دو تشخیص داده شده است.
شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه   با 72 هزار نفر جمعیت  دارای دو بخش مرکزی و گواور است .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد