کد خبر: 111009|14:32 - 1396/10/20
نسخه چاپی

به منظور اشتغال پایدار در مناطق روستایی؛

1100 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به شهرستان گیلانغرب اختصاص یافت/متقاضیان تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کنند + تصاویر

 1100 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به شهرستان گیلانغرب اختصاص یافت/متقاضیان تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کنند + تصاویر
مطلع الفجر: با هدف توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی ،رفع معضل بیکاری و کمک به توسعه اقتصاد منطقه 1100 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به شهرستان گیلانغرب اختصاص یافت.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،روستاها به عنوان بسترهای اشتغالزایی و تولید کسب و کار و توسعه اقتصادی نظر به وجود نیروی کار  و فراهم بودن مولفه های  اشتغالزایی باید همواره مورد توجه مسئولان اجرایی کشور باشند .

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب از اختصاص 1100میلیارد ریال  تسهیلات کم بهره به توسعه اشتغال پایدار مناطق روستایی این شهرستان خبرداد.

همتی درجمع دهیاران بخش مرکزی این شهرستان با بیان این خبر گفت: این تسهیلات از محل کمک های صندوق توسعه ملی برای افراد بیکار مناطق روستایی این شهرستان اختصاص یافته است و در  سه حوزه ایجادی، توسعه ای و تکمیلی قابل پرداخت است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات  جهت طرحهای کشاورزی ، خدمات و صنعتی و معدنی جهت مناطق روستایی و عشایری درنظر گرفته شده است اظهارداشت: سود این تسهیلات در مناطق روستایی  و عشایری مرزی 4 درصد ، غیرمرزی 6 درصد و برای توسعه طرحهای موجود 10 درصد خواهد بود که از دوره تنفس یکساله و دوره  مشارکت دوساله با بازپرداخت 6 ساله برخوردار است.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب ابراز داشت:تسهیلات مذکور  برای مشاغل خانگی و طرحهای خود اشتغالی هم تا سقف 200 میلیون ریال قابل پرداخت است.

همتی  هدف از اجرای این طرح را اشتغال پایدار در مناطق روستایی ،رفع معضل بیکاری  و کمک به توسعه اقتصاد منطقه عنوان نمود و گفت: متقاضیان با ثبت نام از طریق سامانه کارا و اخذ کد رهگیری به دستگاه اجرایی مرتبط با طرح مورد درخواست مراجعه نمایند تا از فرصت ایجاد شده نهایت بهره بعمل آید.

 این مقام اجرایی دولت با تاکید بر اهمیت اشتغال پایدار دهیاران را صف مقدم تحقق این امر در مناطق روستایی دانست و گفت: دولت تمام توان و ظرفیت خود را بکار گرفته تا معضل بیکاری در جامعه رفع گردد بنابراین همه وظیفه داریم نهایت تلاش  وهمکاری را در این زمینه داشته باشیم تا توطئه های دشمنان را نقش برآب سازیم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد