کد خبر: 110920|10:30 - 1396/09/19
نسخه چاپی

در راستای توسعه و اشتغالزایی

164طرح جدید اشتغالزایی در شهرستان گیلانغرب تصویب شد + عکس

164طرح جدید اشتغالزایی در شهرستان گیلانغرب تصویب شد + عکس
مطلع الفجر: در راستای تحقق مقوله اشتغالزایی 164 طرح اشتغالزا در کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان گیلانغرب تصویب شد .

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،اهمیت اشتغال و تولید به عنوان محوری ترین شاخصه برنامه های شهرستان گیلانغرب دلیل برگزاری جلسات کاروه اشتغال است که بر حسب ضرورت و در زمانهای معین برگزار  می شود.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب با حضور در جلسه کارگروهکارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان، بار دیگر بر اهمیت اشتغال جمعیت جوان شهرستان تاکید کرد و بیکاری را مهمترین مسئله شهرستان برشمرد.

فرهاد همتی با تایید تصویب طرحهای کارگروه امروز اظهار داشت: این طرحها در زمینه طرحهای کشاورزی، و مشاغل خانکی تحت پوششین بهزیستی است که برای ایجاد آنها 490 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافت.

وی  افزود: با تصویب طرحهای امروز  از ابتدای امسال تاکنون 554 طرح با اعتباری بالغ بر 590 میلیارد ریال و اشتغالزایی 616 نفر در این شهرستان  تصویب شده است  که تاکنون بیش از 90 درصد این طرحها  محقق وبه بهره برداری رسیده اند.

سرپرست فرمانداری گیلان غرب همچنین از پرداخت 100 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه لوازم خانگی به آسیب دیدگان ناشی از زلزله اخیر جهت تامین لوازم خانگی و هزینه های ضروری خانوارها خبرداد.

وی برلزوم تلاش همه دستگاهها و همراهی بانک های عامل بمنظور تحقق برنامه های دولت برای رفع معضل بیکاری و توجه به رونق اقتصادی منطقه نیز تاکید نمود . 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد