کد خبر: 110882|15:55 - 1396/09/12
نسخه چاپی

شهردار گیلانغرب؛

شهرداری خادم مردم عزیز است/ گلکاری وتوسعه فضای سبزشهری از اولویتهای شهرداری است/ با دعای خیر مردم برای خدمت و تلاش آمده ایم + عکس

شهرداری خادم مردم  عزیز است/ گلکاری وتوسعه فضای سبزشهری از اولویتهای شهرداری است/ با دعای خیر مردم  برای خدمت و تلاش آمده ایم + عکس
مطلع الفجر:شهردار گیلانغرب گفت:توجه ویژه به طراحی های عمومی فضای سبز،گلکاری های خلاقانه،از جمله ضرورت های فضای عمومی شهر گیلانغرب است که ما در صدد تکمیل این مهم هستیم.

مهندس علی آرامش خواه درگفتگو باخبرنگار مطلع الفجر،ضمن تاکیدبرحفظ فضای سبز وحتی توسعه  این مهم   اظهار داشت:يكي از مسائل عمده كه در شرايط اقليمي موجود تقريباً به طور 4 فصل نياز به صرف هزينه و مراقبت مستمر دارد،مسأله نگهداري وتوسعه فضاي سبزاست كه فضاي سبز موجود را اعم از مشجر،چمنكاري،گلكاري، آبنما و ساير وسايل رفاهي، بايدتا سرحدامكان پيوسته سرحال وشاداب و به صورت طبيعي و زنده نگاه داشت.

وی با تاکیدبراهمیت ضرورت توجه به فضای سبز ابراز داشت:هرچندبه تازگی دراین حیطه تحولاتی درفضای سبز شهر گیلانغرب دیده می شودولی این برای ما کافی نیست، کما اینکه تاکنون هم اقداماتی در این حوزه در حال انجام است.

مهندس علی آرامش خواه  موضوع بسترسازی و گل کاری در فضای شهری را مورد اشاره قرار دادو گفت:بیش از یک هزار متر مربع از فضای سبز شهری گیلانغرب ظرف چند روز گذشته بستر سازی و گلکاری شده است.

وی اذعان کرد:محدوده یاد شده شامل بلوارهای ورودی شهر،پارک شاهد،میادین شهری توحید،22 بهمن و ورودی بلوار بسیج ،پارک زاگرس می باشدکه در روزهای اخیر فعالیت  در این محدوده اغاز شده است .

شهردار گیلانغرب  ابراز داشت:همچنین بسترسازی بلوار زن  در مسیر درب هلال احمر  و پارک جنب دامپزشکی  به مساحت 3 هزار متر مربع برای چمن کاری در حال آماده سازی است .

وی در ادامه ضمن تاکید بر عزم جزم شهرداری در سایه تعامل با اعضای محترم شورای شهر  در راستای تداوم و توسعه خدمت به همشهریان   گفت:برخی رفوژهای سطح شهر چمن کاری نیستند و ظاهری نازیبا دارند که سعی ما بر این است برای تغییرات اساسی آنها تلاش کنیم .

مهندس آرامشخواه در پایان ضمن تاکید بر وظیفه خدمت رسانی به مردم از سوی شهرداری گفت:تلاش همه ما  و حرکت در یک شاکله بزرگ بنام شهرداری با اولویت خدمت بی شائبه و بدون چشم داشت به مردم عزیز است که امیدواریم در سایه توجهات حضرت حق و دعای مردم عزیز در مسیر ان موفق باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد