کد خبر: 110873|13:50 - 1396/09/08
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب در بازدیداز مناطق زلزله زده گلین تاکید کرد؛

تسریع در روند کمک رسانی به زلزله زدگان و ضرورت کار جهادی+ تصاویر

 تسریع در روند کمک رسانی به زلزله زدگان و ضرورت کار جهادی+ تصاویر
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب در حاشیه دیدار از روستاهای زلزله زده شهرستان گیلانغرب بر ضرورت تسریع در روند خدمت رسانی به مردم زلزله زده و تداوم کار جهادی از سوی مسئولان تاکید کرد.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر، صبح امروز  امام جمعه شهرستان گیلانغرب ، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی انتظامی  و فرماندهی ناجا در گیلانغرب و  جمعی از مسئولان بسیج  به منظور بازدید از مناطق زلزله زده گیلانغرب در روستاهای گلین حضور پیدا کردند .

 حجت الاسلام و المسلمین خاص امیری در حاشیه  این بازدید که مورد استقبال مردم این منطقه واقع شد در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر اظهار داشت: ضمن تسلیت و اظهار همدردی با خانواده های عزیز زلزله زده که بستگان و اعضای خانواده خود را از دست داده اند  در شرایط کنونی  بحث خدمت رسانی پیوسته و شایسته به زلزله زدگان مقوله موکدی است که باید مد نظر مسئولان عزیز باشد .

 وی با تاکید بر انجام کار متعدانه و دلسوزانه از سوی مسئولان تصریح کرد :انچه الان تسلی بخش الام مردم عزیز است تسریع در روند خدمت رسانی ، بحث اسکان موقت و دائم و همچنین تامین نیازهای معمول زلزله زدگان است .

امام جمعه گیلانغرب با تقدیر از کار انجام شده و پیگیری های کاری از سوی مسئولان و تقدیر از حس نوع دوستی هموطنان و خیرین گرامی گفت: اگرچه کارهای بزرگی از سوی مردم عزیز ، ارتش ، سپاه همشه در صحنه و مسئولان انجام شده اما می طلبد همه با انرژی و تعهد و دلسوزی تمام پای کار باشند تا روند خدمت رسانی تا رسیدن به شرایط ایدال تداوم داشته باشد .

 در این دیدار از روستاهای چمن ، اله مراد و انجاور از توابع گلین و در روزهای قبل هم از روستای تخریب شده و اهالی زلزله زده شنغال خالدی  بازدید شد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد