کد خبر: 110871|14:49 - 1396/09/06
نسخه چاپی

وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد؛

عذرخواهی ازمردم گیلانغرب بابت تاخیر درامدادرسانی/تسریع در بازسازی+ تصاویر

عذرخواهی ازمردم گیلانغرب بابت تاخیر درامدادرسانی/تسریع در بازسازی+ تصاویر
مطلع الفجر:وزیر صنعت، معدن و تجارت که صبح امروز وارد مناطق زلزله زده گیلانغرب شد ضمن اذعان به تاخیر در امداد رسانی ها از مردم این شهرستان عذرخواهی کرد.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،محمد شریعتمداری  که به منظور بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و بررسی خسارات وارده به بخش صنعت این نقاط به استان کرمانشاه سفر کرده صبح امروز وارد گیلانغرب شد

وی در بدو ورد به شهرستان زلزله زده گیلانغرب  با استقبال مسئولان و جمعی از مردم این شهرستان  در ابتدا به بازدید واحدهای مسکن مهر و منازل تخریب شده در شهر  و از نزدیک با مردمی که در چادرها ساکن هستند دیدار کرد .

وی در درجمع زلزله زده گیلانغرب از انها عذرخواهی کردو گفت: امیدواریم باسرعت گرفتن روندبازسازی مناطق آسیب دیده، بخشی از آلام مردم التیام یابد.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به بازدید میدانی به عمل آمده  وسعت مناطق زلزله زده و شدت خرابیها در مناطق دیگر باعث شد حضور نیروهای امدادی به ویژه هلال احمر در گیلانغرب با تاخیر همراه شود.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن عذرخواهی از مردم گیلانغرب بابت این اتفاق، گفت: لحظات تنهائی مردم و سختیهائی که کشیده اند جبران ناپذیر است اما امیدواریم باسرعت گرفتن روند بازسازی مناطق آسیب دیده، بخشی از آلام مردم التیام یابد.

وی در ادامه با حضور از دو روستای کلی خسارت دیده از جمله در روستای شنغال خالدی حضور یافت و پای دغدغه و مشکلات مردم زلزله زده این روستاها نشست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد