کد خبر: 110869|12:49 - 1396/09/05
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

بسیج مکتبی ترین ومردمی ترین نیروی مقاومت جهان است که از استکبار هراسی ندارد+ تصاویر

بسیج مکتبی ترین ومردمی ترین نیروی مقاومت جهان است که از استکبار هراسی ندارد+ تصاویر
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب گفت : بسیج بعنوان مکتبی ترین ومردمی ترین نیروی مقاومت جهان ،هیچگاه چیزی را برای خود نخواسته و همواره با اخلاص خادم در همه میدانهاست.
 به گزارشخبرنگار  مطلع الفجر،مراسمآیین با شکوه" بسیج حماسه شکوه و پایداری"،گرامیداشت روز بسیج در شهرستان گیلانغرب باحضور پرشور بسیجیان واجرای مراسم صحبگاه امروز در شهرستان برگزار شد.

در این مراسم  امام جمعه گیلانغرب با اشاره به فلسفه وجودی بسیج گفت: لشگری که مال خدا باشد از شیطان واهمه ای ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین خاص امیری افزود: بسیج بعنوان مکتبی ترین ومردمی ترین نیروی مقاومت جهان است که  هیچگاه چیزی را برای خود نخواسته و با وجود گمنامی  با اخلاص امروز می بینیم که  وظیفه خطیر امداد رسانی را هم بخوبی به انجام می رساند.

وی گفت: هدف بسیج پاسداری از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن و جهاد در راه خدا و گسترش قوانین  پروردگار در عالم است تک تک اعضای بسیج سلول بافت ولایت فقیه است و ولایت پذیری مشخصه اصلی بسیج است.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب  نیز در این آیین با شکوه در سخنانی اظهار داشت: بسیج بوستان عظیمی است که با دوراندیشی و ژرف اندیشی امام شکل گرفت تا امروز بعنوان پدیده ای شگفت آور هر روز مقتدرتر از قبل بعنوان یک افتخار بر تارک ایران اسلامی بدرخشد.

سرهنگ  پاسدار معصومعلی محمدی افزود: موفقیت های کشور ما امروز در سایه تفکر بسیج و تفکر عاشورایی است و امروز این تفکر سنگر مقاومی شده در برابر نفوذ سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و... دشمنان چراکه بسیج مایه افتخار و امید و دلگرمی  ملت ما و بزرگترین مولفه قدرت نظام اسلامی در برابر دشمنان است.

 وی تصریح کرد: بسیج یک ذخیره الهی  و بزرگترین قدرت بازدارنده در برابر تهدید دشمنان ملت ایران است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد