کد خبر: 110867|13:50 - 1396/09/04
نسخه چاپی

کاربازسازی مناطق زلزله زده روستایی در شهرستان گیلانغرب آغاز شد+ تصاویر

کاربازسازی مناطق زلزله زده روستایی در شهرستان گیلانغرب آغاز شد+ تصاویر
مطلع الفجر:کاربازسازی مناطق زلزله زده روستاییبعد از اسکان اضطراری و موقت در شهرستان گیلانغرب آغاز شد.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،در مراسمی باحضور معاون عمرانی استانداری قزوین و مدیران کل دستگاههای اجرایی این استان و مسئولین شهرستان گیلانغرب کاربازسازی مناطق زلزله زده روستایی در شهرستان گیلانغرب آغاز شد.

معاون عمرانی استانداری قزوین با بیان اینکه استان قزوین بعنوان استان معین کاربازسازی مناطق زلزله زده شهرستان گیلانغرب را بر عهده گرفته است افزود: از ساعات نخست حادثه اکیپ های امدادی این استان به شهرستان گیلانغرب اعزام شدند.

فرخزاد افزود: بلافاصله موضوع آواربرداری و ساخت واحدهای آسیب دیده در دستور کار قرارگرفت و تمام امکانات و تجهیزات فنی استان ازطریق بسیج ماشین الات دستگاههای اجرایی به منطقه اعزام شدند و امروز کار بازسازی بحمدالله شروع شده و در حال انجام است.

  سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب هم با اشاره به اینکه 3700 واحد مسکونی روستایی در این شهرستان تخریب یا دچار آسیب جدی شده است گفت :در برآورد اولیه 3000 واحد مسکونی روستایی تخریب صد درصد اعلام شده اند که با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود تلاش میشود در کمترین زمان ممکن بتوانیم کاربازسازی را به انجام رسانده و مشکل اسکان دائم  آسیب دیده گان را برطرف نمائیم.

فرهاد همتی افزود:در برآورد واحدهای مسکونی شهر گیلانغرب هم 15 درصد از واحدهای شهری با برآورد 500 واحد دچار آسیب جدی شده اند.

این مقام مسئول  تصریح کرد:با پایان کار امدادرسانی و اسکان اضطراری اسکان موقت آسیب دیده گان با استفاده از واحدهای آماده در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار گرفته است که ظرف هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهدشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد