کد خبر: 110840|12:54 - 1396/08/17
نسخه چاپی

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب ؛

راهپیمایی اربعین حسینی(ع) نمونه کوچک از حکومت اجتماعی امام عصر را ترسیم میکند+ تصاویر

راهپیمایی اربعین حسینی(ع) نمونه کوچک از حکومت اجتماعی امام عصر را ترسیم میکند+ تصاویر
مطلع الفجر:مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب گفت : زیارت اربعین اگر با خلوص نیت و با معرفت و با غلبه بر حس خود خواهی ، خود برتر بینی و خود ستایی همراه باشد تحول شگرف در زندگی انسان به وجود می آورد.

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی  در نشست اخلاقی و بصیرتی  آستانه اربعین حسنی  که با حضور پرشور صدها نفر از پرسنل کادر و وظیفه پادگان شهید ثابت خواه گیلان غرب برگزار شد؛ ضمن تاکید بر کسب فضایل و آموزه های اخلاقی  منشعب از فرهنگ عاشورایی اظهار داشت:حقاً مکتب امام حسین(ع) را می توان جلوه محقق و تابلوی بشریت، تابلوی عزت، ذلت ناپذیری و اسوه ایثار نام برد چرا که کسب معارف  از این مکتب  همواره منتهی به خدا محوری و غلبه بر دیگر احساس است .

وی همچنین به جایگاه و فلسفه  قیام امام حسین علیه السلام اشاره  و  آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم و ستم ظالمان در مبنای اقامه امر به معروف و نهی از منکر  را فلسفه وجودی قیام عاشورایی  سید الشهدا یاد کرد .

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب تصریح کرد : امام حسین(ع) با  نثار خون پاک و مطهر خود نهضتی رابنیان نهاد که دین اسلام و قرآن را در طول تاریخ از دست درازی دشمنان محفوظ و زنده نگه داشته است.

 حجت الاسلام محمدی گفت : زیارت اربعین اگر با خلوص نیت و با معرفت و با غلبه بر حس خود خواهی ، خود برتر بینی و خود ستایی همراه باشد، تحول شگرف در زندگی مادی ومعنوی انسان  به وجود می آورد.

 وی در گوشه دیگر از سخنان خود ضمن اشاره به ابهت و جایگاه عظیم معنوی اربعین ابراز داشت:حرص و غرور در راهپیمایی اربعین بعنی حرص و سبقت در عشق ورزی و ارادت به  اهل بیت  و خدمت  به دوستان  اهل بیت (ع) به ظهور رسیده  و بدینسان نمونه  کوچکی از حکومت اجتماعی امام عصرتبلور یافته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد