کد خبر: 110833|13:42 - 1396/08/15
نسخه چاپی

با پیگیری های مطلع الفجر؛

خیرین، خانواده 5 نفره بیخانمان را سروسامان دادند+ عکس

خیرین، خانواده 5 نفره بیخانمان را سروسامان دادند+ عکس
مطلع الفجر:با پیگیری های رسانه مطلع الفجر و کمک خیرین ،خانواده 5 نفره بی خانمان در گیلانغرب اسکان داده شد .

 به گزارشخبرنگار  مطلع الفجر،اولین روزهای آبانماه جاری  بود  که خانواده ای 5 نفره  بیخانمان  در گوشه پارکی  در گیلان غرب  اسباب و اثاث خود را ریخته  و در وضعیت ناراحت کننده ای به سر بردند.

خبر نگار مطلع الفجر در مواجهه با این شرایط  و به منظور جلب حمایتهای خیرین ،وضعیت و شرایط بد انها را با یک گزارش به تصویر کشد (گزارش را اینجا بخوانید)

 بعد از گذشت چندین روز  از این گزارش  در رسانه مطلع الفجر  و در سایه حمایتهای خیرین که  شرایط این خانواده بی خانمان را شایسته توجه و حمایت خود دیدند مبالغی جمع اوری که با هماهنگی نهاد کمیته امداد  اقداماتی صورت گرفت تا مشکلات  این خانواده بیخانمان  در آستانه روزهای سرد پاییزی در حد توان مرتفع شود .

رییس کمیته امداد گیلانغرب  در گفتگویی ضمن تقدیر از رسانه مردمی مطلع الفجر در پیگیری این موضوع  اظهار داشت : از محل منابع موجود و همچنین حمایتهای خیرین  تلاشهای  در راستای سامان دادن به وضعیت این خانواده صورت گرفت .

علی اصغر برقپور تصریح کرد : این خانواده 5 نفره بی خانمان  از محل کمکهای انجام شده اکنون در منزلی استیجاری در حاشیه شهر قصر شیرین سکنا داده شده اند و انها نیز از شرایط موجود  رضایت دارند .

 

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ، اگرچه  این خانواده  5 نفره که دارای دو فرزند در حال تحصیل در مقطع ابتدایی است در سایه حمایتهای خیرین در خانه ای استیجاری  و خوب اسکان داده شده اند اما واقعیت این است که در فصل  سرما انها  همچنان به حمایتهای مردم و خیرین برای تامین حد اقل نیازهای خود نیازمندند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد