کد خبر: 110826|12:19 - 1396/08/13
نسخه چاپی

سرپرست فرمانداری گیلانغرب؛

حضور پرشور و توفنده ملت در مراسم 13آبان پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های امریکا بود

حضور پرشور و توفنده ملت در مراسم 13آبان پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های امریکا بود
مطلع الفجر: سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت :امروز ملت ایران باردیگر به صحنه آمد تا به استکبار بفهماند که ملت ما بیدارتر و توفنده تر از همیشه است و درمقابل زورگویی ها و یاوه گویی های دشمنان همواره آمادگی لازم را بابصیرت تمام دارد.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،مراسم گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی امروز همزمان با سایر نقاط میهن اسلامیمان در شهرستان گیلانغرب نیز علی رغم هوای نا مناسب و بارندگی با شکوه تمام برگزار شد.

در این مراسم سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب در سخنانی  ضمن تقدیر ازحضور پرشور آحاد مختلف مردم از وقایع 13 آبان بعنوان وقایعی بسیار مهم و سرنوشت ساز نام برد و گفت: امروز ملت ایران باردیگر به صحنه آمد تا به استکبار بفهماند که ملت ما بیدارتر و توفنده تر از همیشه است و درمقابل زورگویی ها و یاوه گویی های دشمنان  همواره آمادگی لازم را بابصیرت تمام دارد.

فرهادهمتی افزود: این روز تجدید پیمان با آرمانهای والای امام و شهیدان و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری است چراکه 13 آبان سرآغاز نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی  به رهبری  حضرت امام است.

وی ابراز داشت:گرامیداشت این روز بدلیل ریشه ها و اثرات واهمیت وقایع آن در شکل گیری انقلاب اسلامی بسیار مهم است و مادامیکه ظلم وستم درجهان باشد  بیداری وهوشیاری هم باید بیش از پیش باشد و امروز ملت ایران آمده اند تا ندا سردهند که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب از سپاه بعنوان لنگرگاه کشتی انقلاب نام برد و اظهارداشت سپاه دژ مستحکم ، مایه قوام ، آرامش ، سکینه مردم و متعلق به همه آحاد جامعه ماست.

همتی تصریح نمود: سپاه مایه فخر نظام و عزت واقتدار کشور است چرا که امید و حامی ملل مظلوم جهان است بهمین سبب موجب  رعب و وحشت دشمنان و ذلت وخواری آنها بویژه آمریکای جنایتکار است .

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب  به بدعهدی های آمریکایی اشاره و ادامه داد :پیروزی دیپلماسی ملت و نظام و هدایتهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب بیش از پیش انزوای استکبار و دولتهای مرتجع عرب  منطقه را درپی داشت که نتیجه و تبعات آن حمایت 196 کشور جهان از برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران ، اثبات حقانیت ملت ما ، تقویت جایگاه ایران درخاورمیانه و درنهایت سرخوردگی و شکست مفتضحانه آمریکا و برکات بسیار مثبت برای نظام و دولت در روابط بین المللی  بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد