کد خبر: 110816|11:12 - 1396/08/10
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

تفکر بسیجی و انقلابی مایه نگرانی و هراس امریکاست/شهید فهمیده الگو انقلابی و اخلاقی برای دانش اموزان عزیزباشد + تصاویر

تفکر بسیجی و انقلابی مایه نگرانی و هراس امریکاست/شهید فهمیده الگو انقلابی و اخلاقی برای دانش اموزان عزیزباشد + تصاویر
مطلع الفجر:امام جمعه گیلانغرب گفت: توان و قدرت شاخص جمهوری اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ جهاد و شهادت است و اکنون تفکر بسیجی انقلابی مایه نگرانی و هراس امریکاست.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،یادواره 97 دانش آموز شهید گیلانغرب با حضور جمعی از مسئولان، بسیجیان، دانش آموزان و خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد.
در این آیین معنوی که به همت آموزشگاه شاهد شهید داور زاده   و بسیج دانش آموزی شهید رجایی در تالار آموزش و پرورش گیلان غرب برگزار شد ، امام جمعه گیلانغرب ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی اظهار داشت: هدف دشمن امروز محو کردن فرهنگ جهاد و شهادت و تضعیف باورهای دینی و اخلاقی است.

وی تصریح کرد :دشمن در عصر و برهه کنونی توان خصمانه خود را به سمت تولید شبکه های اجتماعی خوش رنگ و لعاب و فریبنده وتولید فیلمهای با رویکرد اباهه گری  و بی بند و باری درشبکه های ماهواره ای معطوف کرده تا بدین طریق باورهای دینی  و انقلابی جوانان و نوجوانان ما را به انحراف بکشاند.
حجت الاسلام  خاص امیری همچنین به شاکله انقلابی و بیادعای بسیج و اهمیت توجه به قشر بسیج دانش آموزی به عنوان قشر پویا و پتانسیلهای بالقوه اجتماعی  اشاره داشت و گفت:تفکر بسیجی و انقلابی مایه نگرانی و هراس امریکاست چرا که بسیج یک تفکر و فرهنگ والاست که وظفیه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.


وی آمار  بالای شهدای  دانش اموزی و فرهنگیان بسیجی شهید در راه انقلاب را یاد اور کرد و گفت:حقاً راه بسیج ثابت می کند که بدون هیچ توقعی همواره در خدمت انقلاب و مردم بود و هرجا مشکلی بوجود آمده با دستان پرتوان بسیج باز شده است.
 در ابتدای این مراسم مدیر آموزش و پرورش گیلانغرب ضمن تاکید بر ترویج و بسط فرهنگ شهادت در جامعه ابراز داشت:با برسسی آمار شهدا درخواهیم یافت که شهدای دانش اموز فرهنگی و دانشجو خیل عظیمی از شهدای انقلاب اسلامی را تشکیل میدهندو این نشان از احساس تعهد و وفاداری به ارمانهای انقلاب در این مجموعه ارزشی است .

پارسا گفت: شهرستان گیلانغرب با 97شهید دانش اموز که 77 نفر انها دانش اموزان پسر و 20 نفر را دانش اموزان دختر تشکیل میدهند برگ زرینی را در طلایه داری شهدای دانش اموز  و افتخاری معنوی این حوزه در پرونده مقاومت و ایثارگری خود دارد .

وی در ادامه ضمن گرامی داشت هفته بسیج دانش اموزی و تکریم نام و خاطره شهید فهمیده و شهدای دانش آموز اذعان کرد :ما در فلسفه  انقلابیمان شهدایی چون شهید فهمیده ها داریم که امروزه دانش اموزان عزیز باید اخلاق و منش معنوی انها را در زندگی خود به عنوان الگو قرار دهند .
 در ادامه این مراسم اط شهدای شاخص دانش اموزی و  دانش اموزان بسیجی نمونه و دانش اموزان برتر  تجلیل شد .


گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه با بیش از 72 هزار نفر جمعیت هشت هزار و481 دانش آموز دارد که در 229 باب مدرسه تحصیل می کنند.
این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس 750 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد