کد خبر: 110783|14:00 - 1396/07/29
نسخه چاپی

با حضور ارگانهای انتظامی و امدادی؛

مانور امداد و نجات تصادفات جاده‌ای در گیلانغرب برگزار شد + تصاویر

مانور امداد و نجات تصادفات جاده‌ای در گیلانغرب برگزار شد + تصاویر
مطلع الفجر: فرمانده پلیس راه گیلان غرب از برگزاری مانور امداد و نجات تصادفات جاده‌ای با حضور دستگاه‌های ذیربط در شهرستان گیلانغرب خبر داد .

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،مانور امداد و نجات تصادفات جاده‌ای با حضور بخشدار ، امدادگران هلال احمر،مجموعه بهداشت شهرستان ، پلیس راه و انتظامی ، شهرداری و مرکز فوریتهای پزشکی  امروز  در شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

فرمانده پلیس راه گیلانغرب در حاشیه این مراسم به خبرنگار مطلع الفجرگفت: این مانور در راستای ارتقاء آمادگی در برابر وقوع تصادفات و سوانح جاده‌ای در شهرستان گیلانغرب در آستانه اربعین حسینی و تردد زوار از محورهای مواصلاتی این شهرستان  در محور گیلانغرب به اسلام اباد برگزار شد .

سرهنگ عبدالرضا مریمی در مورد شکل حادثه فرضی و روند اجرای مانور ابراز داشت:ساعت 10 و 45دقیقه صبح مانور امداد ونجات  با حضور مسئولان محترم ادارات در ورودی شهر گیلانغرب با اعلام خبر تصادف یک دستگاه پژو اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای  پلیس راه  و یگانهای امدادی هلال احمر و دیگر نیروها جهت امداد رسانی به محل اعزام شدند.

این مسئول ابراز داشت: مانور امروز که با ایجاد تصادف (مصدوم فرضی در حادثه) و با اعلام تلفن به سایر تیم های امدادی شهرستان در محل ورودی شهر شروع شد که عوامل پلیس راه و عوامل  امدادگران هلال احمر و فوریت های پزشکی و اتش نشانی  در کمتر از مدت زمان استاندارد در محل حادثه فرضی مستقر و اقدام به ارائه خدمات درمانی مصدومین فرضی وسپس اقدام به انتقال آنان به مراکز درمانی گیلانغرب کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد