کد خبر: 110774|11:23 - 1396/07/25
نسخه چاپی

دادستان گیلانغرب خبر کلاهبرداری 4 میلیاردی این شهرستان را تکذیب کرد

 دادستان گیلانغرب خبر کلاهبرداری 4 میلیاردی این شهرستان را تکذیب کرد
مطلع الفجر:دادستان گیلانغرب، انتشار خبری در رسانه ها مبنی بر دستگیری کلاهبردار 4 میلیاردی در این شهرستان ، را تکذیب کرد.

به گزارش مطلع الفجر،در روزهای اخیر خبری دال بر اینکه در شهرستان گیلان غرب  فردی با کلاهبرداری به مبلغ 4 میلیارد ریال دستگیر  شده است فضای مجازی و خوصا  جو رسانه ای منطقه را تحت تاثیر قرار داد .

 بر این اساس و به منظور پیگیری بیشتر و انتشار جزییات موثق و روشنتر این خبر ، خبرنگار مطلع الفجر موضوع را  به لحاظ اهمیت قضایی و محتوایی از دادستان محترم شهرستان گیلانغرب  پیگیری کرد که اظهار نظر و  روایت موثق ماجرا چنین  عنوان شد؛
  دادستان گیلان غرب در گفتگو با خبرنگار  مطلع الفجر  عنوان چنین خبری را تکذیب و اظهار داشت: برخلاف مطالب انتشار یافته توسط برخی خبرگزاری و سایتهای مجازی، طی روزها و ماه اخیر هیچگونه پرونده کلاهبرداری 4 میلیارد ریالی در این دادگستری مطرح نشده و کلاهبرداریی صورت نگرفته بلکه  پرونده شخصی به دلیلی بدهکاری مالی  مورد برررسی قرار گرفته است .
کیوان عبدی تصریح کرد : به نظر می رسد منابع خبری  در خصوص  این اتفاق اطلاع کافی نداشته چرا که در این حوزه تنها  یک پرونده آنهم  به لحاظ چک بلا محل مورد بررسی و قضاوت واقع شده  و عنوان خاص  و غیر کلاهبرداری به ان اطلاق می شودو سایر اتهامات نیز در حوزه اجرای احکام مدنی اجرا شده است .

آقای عبدی  در این گفتگو با تاکید بر توجه و اهتمام به وثوق و صداقت در خبر ابراز داشت : از مدیران  و همچنین رسانه ها انتظار داریم به منظور انتشار اخبار و رویدادهای که جنبه قضایی دارد صرفا اطلاع رسانی خود رابه منظور تنویر افکار عمومی و شفافیت اخبار ، با محوریت اظهار نظر و مصاحبه مرجع قضایی تنظیم و اطلاع رسانی نمایند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد