کد خبر: 110766|09:41 - 1396/07/23
نسخه چاپی

یک هادی سیاسی؛

هدف هجمه فرهنگی دشمن تغییر زنان ایثارگر و انقلابی به زنانی تجمل گرا و مصرف محور است

هدف هجمه فرهنگی دشمن تغییر زنان ایثارگر و انقلابی به زنانی تجمل گرا و مصرف محور است
مطلع الفجر:یک هادی سیاسی گفت :هدف اصلی هجمه نوین ضد فرهنگی و اخلاقی رسانه های غربی به ابتذال کشاندن زنان جامعه و تغییر آنها از زنانی ایثارگر و انقلابی به زنانی تجمل گرا و مصرف محور است.

 به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،در مراسم نهضت روشنگری حوزه مقاومت زینب کبری (س) بخش گواوور که با موضوع انقلابی گری  برگزار شد دکتر محمد جواد نجفی  به نقش زنان کشور در دفاع مقدس اشاره کرد .

 وی با تاکید بر نقش موثر و انکار ناپذیر زنان در دفاع مقدس  تصریح کرد: زنان جامعه همدوش مردان هم درپشت جبهه و هم در پشتیبانی اقتصادی و فرهنگی از رزمندگان حمایت کردند ؛به طوریکه می توان در مواردی نقش زنان را در دفاع مقدس را پررنگ تر از مردان ارزیابی کرد.

نجفی افزود:زنان انقلابی ایران اسلامی با احساس تکلیف انقلابی و دینی مردان و فرزندان خود را در حمایت از انقلاب روانه جبهه ها نموده و خانواده ها را به عنوان کانون و هسته اصلی مقاومت در مقابل امپریالیسم سازماندهی نمودند.

این هادی سیاسی اذعان کرد:زن های ولایتمدار و انقلابی با تقدیم شهدایی گرانقدر به اسلام ناب، ثابت کردند که "از دامن زن است که مرد به معراج می رود " و در طولانی ترین جنگ نامتقارن تاریخ برای اولین بار حتی یک وجب از خاک از کشور جدا نشد.

دکتر نجفی به حوزه  جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمن اشاره و گفت :امروزه در عرصه جنگ نرم که دشمن متوجه هسته مرکزی قدرت جامعه که خانواده و زن های ایثارگر و مهربان کشور هستند شده است، با بهره گیری از انواع رسانه های ارتباطی و مخرب در پی تخریب بنیان خانواده است و به همین منظور امروز در جنگ نرم زنان جامعه مورد هجمه رسانه های تبلیغی دشمن هستند.

وی ابراز داشت:هدف اصلی هجمه نوین ضد فرهنگی و اخلاقی رسانه های  به ابتذال کشاندن زنان جامعه و تغییر آنها از زنانی ایثارگر و انقلابی به زنانی تجمل گرا و مصرف محور است.

هادی سیاسی سخنران  مراسم ابراز داشت:در فضای کنونی جامعه که دشمن با ترویج مدگرایی،بدحجابی را در جامعه به ارزش تبدیل کرده بر زنان ولایتمدار و انقلابی فرض است که با تحکیم بنیان خانواده و ایفا کردن نقش محوری در خانواده مثل دوران دفاع مقدس، کشور را از گزند دشمنان مصون و دشمن را در جنگ نرم را با شکست قطعی مواجه سازند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد