کد خبر: 110762|12:29 - 1396/07/20
نسخه چاپی

سرپرست فرمانداری گیلانغرب؛

49 نفر از عوامل تهیه وتوزیع مواد مخدر در گیلانغرب دستگیر شدند+ تصاویر

49 نفر از عوامل تهیه وتوزیع مواد مخدر در گیلانغرب دستگیر شدند+ تصاویر
سرپرست فرمانداری گیلان غرب گفت :طی چندروز اخیر نیز 49 نفر از عوامل تهیه وتوزیع اعم از کلی و خرده فروش دستگیر و بمنظور طی مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و تحویل شده اند.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ، سرپرست فرمانداری گیلان غرب درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گیلانغرب  از دستگیری یکی از عوامل و عناصر بنام توزیع مواد مخدر شهرستان با تلاش و پیگیری نیروهای انتظامی خبرداد .

فرهادهمتی در این خصوص تصریح کرد: در نتیجه  اجرای طرح شناسایی نقاط آلوده طی چندروز اخیر نیز 49 نفر از عوامل تهیه وتوزیع اعم از کلی و خرده فروش دستگیر و بمنظور طی مراحل قانونی به دستگاه  قضایی معرفی و تحویل شده اند.

وی با اشاره به اینکه سوداگران مرگ باید بدانند که تمام نقاط شهرستان برای آنها ناامن شده از تشکیل کمیته های سه گانه زیرمجموعه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر و ابلاغ برنامه های عملیاتی شش ماهه دوم سالجاری خبرداد.

سرپرست فرمانداری افزود: محورهای اصلی و مواصلاتی شهرستان ،  نقاط حاشیه ای شهر و روستا و محلات آلوده کاملا کنترل و مورد شناسایی لازم قرارگرفته اند و مناطق آسیب پذیر بطور ویژه در راستای کاهش آسیب های ناشی از این پدیده شوم مورد توجه و رصد لازم قرار گرفته اند .

همتی ضرورت توجه ویژه به آموزش و پرورش و دانشگاهها  با تشکیل کلاسهای مهارت آموزی و توانمندسازی را مورد تاکید قرارداد و خواستار جدیت دستگاههای ذیربط با دقت و حساسیت در این خصوص شد.

وی به لزوم  برنامه های آموزشی با محوریت خانواده ها اشاره و تقویت باورهای دینی با کمک روحانیت و توجه به حوزه اجتماع بعنوان سرمایه و عنصر اصلی با بکارگیری مشارکت مردم و خانواده محور بودن برنامه ها در جهت آگاه سازی و توانمندسازی را خواستارشد.

دادستان شهرستان گیلانغرب نیز خانواده را اولین ومهمترین موضوع در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی عنوان نمود.

کیوان عبدی برضرورت ارزیابی از برنامه های اجرایی دستگاهها در راستای آگاه سازی جامعه هدف ، ایجاد زمینه مناسب بمنظور اشتغال معتادین برگشتی ، وپاکسازی واصلاح نقاط آلوده ومورد استعمال تاکیدکرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد