کد خبر: 110750|10:56 - 1396/07/16
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب؛

امنیت و آسایش جامعه حاصل تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح است

امنیت و آسایش  جامعه حاصل تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح است
مطلع الفجر: امام جمعه گیلان غرب در دیدار پرسنل نیروی انتظامی گفت :امنیت و آسایش جامعه حاصل تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح و این در نوع خود کاری عبادی و مقدس است.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،صبح امروز و بمناسبت هفته نیروی انتظامی کارکنان نیروی انتظامی گیلانغرب با  امام جمعه  این شهرستان دیدار کردند .

امام جمعه گیلانغرب در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار  داشت: بر کسی پوشیده نیست  که امنیت و آسایش  جامعه حاصل تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح و این در نوع خود کاری عبادی و مقدس است.
*امنیت و آسایش  جامعه حاصل تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح است

حجت الاسلام خاص امیری تصریح کرد: نیروهای انتظامی باید بیش از گذشته در راه حفظ امنیت جامعه و کشور گام بردارند و در این راه  مردم عزیز ما هم  باید برای حفظ امنیت پایدار در جامعه، پلیس را یاری کنند.

وی  امنیت و سلامتی را دو نعمت بزرگ خداوند برای انسانها عنوان کرد که  هردو ارتباط مکمل و قرابتی نزدیک با هم دارند که باید همواره برای محقق شدن انها و جاری بودن هر یک خدا را شاکر بود.

امام جمعه گیلانغرب بر تلاش و اهتمام ویژه پرسنل نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در جامعه در کنار دیگر نیروهای خدوم و تلاشگر تاکید  و اذعان کرد :امنیت کنونی ما مدیون رشادت غیور مردانی است که از جان خود گذشتند تا امنیت را برای ما به ارمغان آورند.
حجت الاسلام خاص امیری در ادامه ضمن اشاره به تلاش دشمن در ایجاد فضای نا امنی برای کشور  ابراز داشت : نباید  از خدعه و هجمه پنهان دشمن غافل شد چرا که او بعد از نا امید شدن در جنگ فیزیکی نیابتی 8 ساله دفاع مقدس  و خواب شوم بر اندازی ،امروز در جبهه فرهنگی و حوزه تهاجم فرهنگی ورود کرده و سعی در ایجاد افول در باورهای فرهنگی و اخلاقی جوانان ما را دارد و این نیازمند هوشیاری ماست .
*تحقق" امنیت" از شاخص ترین اولویت های نظام اسلامی ونیروهای نظامی  است

 درابتدای این دیدار فرمانده  نیروی انتظامی گیلانغرب مشارکت مردم را بزرگترین سرمایه های نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: ما در هر هر حال نیازمند مشارکت فعال مردم عزیز در ایجاد امنیت در جامعه هستیم کما اینکه در ماههای اخیر شاهد تبلور فضای بسیار خوبی از امنیت در شهر بوده ایم.

سرهنگ سلیمی با اشاره به این مهم که  شعار امسال هفته ناجا "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه"می باشد خاطر نشان کرد:مقوله انکار ناپذیر" امنیت" به عنوان یکی از شاخص ترین اولویت های نظام اسلامی، همواره مورد توجه پلیس و نیروهای نظامی بوده است.
این مقام انتظامی ابراز داشت:نیروی انتظامی براساس وصایای امام و توصیه های مقام معظم رهبری، شبانه روز تلاش می کند آسایش و امنیت را برای مردم فراهم کند کما اینکه این مهم نیز در شهرستان گیلانغرب ظرف 6 ماهه اول سال جاری با آمار بسیار خوب در ارزیابی عملکردها  تلاش پرسنل انتظامی را تایید میکند.

 وی افزود:  در 6 ماهه اول سال جاری  پیشنهادهای تشویق مردم برای پرسنل 52 درصد افزایش   و از سویی آمار انتقادات از کارکنان و افرادکاهش 10 درصدی  و از سازمان کاهش 54 درصدی داشته که بر آیند این آمارها رشد اعتماد و دلگرمی مردم عزیز را به نیروی انتظامی در شهرستان القا میکند  و این برای ما مایه دلگرمی و خرسندی است.

سرهنگ سلیمی  در پایان  ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم  فهیم گیلان غرب گفت:شهروندان عزیز  باید برای حفظ امنیت که حاصل خون های شهدا ی معظم است، با نیروهای انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد توسعه شهرستان و امنیت پایدار در این خطه باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد